با معرفی منتخبان هشتمین دوسالانه نقاشی کودکان و نوجوانان

چهار مدال و دو دیپلم افتخار بین‌المللی سهم کودکان آذربایجان‌غربی

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۹۹۶۶۰
چهار مدال و دو دیپلم افتخار بین‌المللی سهم کودکان آذربایجان‌غربی
یک مدال طلا، دو مدال نقره، یک مدال برنز و دو دیپلم افتخار هشتمین دو سالانه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران به اعضا کانون آذربایجان‌غربی رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،صنم حسین‌نژاد ۸ ساله از ماکو مدال طلای این دوسالانه را با موضوع« آب» به خود اختصاص داد.

بر همین اساس دو مدال نقره این دوسالانه در بخش آب و آزاد نیز به ترتیب به شاهین رحمانی ۹ ساله از بوکان و مبینا غلام‌زاده۱۲ ساله از ماکو رسید.

مدال برنز این دوسالانه بین المللی نیز در بخش آزاد به روژینا حسن‌پور ۱۴ ساله از مهاباد تعلق گرفت.

معصومه عظیم‌زاده ۱۲ ساله از چالدران و نارین فرجی ۱۳ ساله از مهاباد نیز دو عضو کانون بودند که دیپلم افتخار هشتمین دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران را به خود اختصاص دادند.

کانون آذربایجان‌غربی ۴۴ اثر نقاشی اعضا مراکز فرهنگی و هنری خود را برای شرکت در هشتمین مسابقه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان ارسال کرده است.

گفتنی است سهم بچه‌های ایرانی از مجموع ۵۴۲ جایزه توزیع شده، بیش از همه کشورهاست و آن‌ها توانستند با کسب، ۲۵ نشان طلا، ۳۴ نقره و۲۰ برنز جایگاه نخست این رقابت را از آن خود سازند و البته ۴۶۳ نشان در بین ۳۹ کشور دیگر توزیع شد.

مقایسه آمار نشان‌های توزیع شده در بین کودکان و نوجوانان کشورهای مختلف جهان نیز نشان می‌دهد بعد از کشور ایران، کشورهای هنگ کنگ با ۱۴ طلا، ۹ نقره، ۳ برنز و بلغارستان با ۱۰ طلا، ۱۱ نقره و ۶ برنز و اسلوونی با ۷ طلا، ۵ نقره، ۶ برنز به ترتیب بیشترین‌ مدال‌های طلا، نقره و برنز را از آن خود کرده‌اند.

هم‌چنین، آثار برگزیده هشتمین مسابقه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «آب» و «آزاد» از ۱ تا ۱۴ دی ۱۳۹۵ از ساعت۸:۳۰ تا ۱۶ در قالب یک نمایشگاه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

هیأت داوران هشتمین دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان در بیانیه خود با توجه به ارزش‌های فردی و اجتماعی و شخصیتی نقاشی و تاثیر آن بر پرورش شخصیت کودکان و نوجوانان آورده است: این جشنواره با هدف برقراری ارتباطات فرهنگی در جهان و رشد و توسعه هنر کودک با نگاه ویژه به موضوع ویژه آب، منتخبی از آثار کودکان و نوجوانان را معرفی کرده است.

هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «آب» و «آزاد» و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان سراسر جهان با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و آشنایی با پیامدهای ناشی از وقوع بحران آب، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

برترین‌های هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران، روز ۸ دی ۱۳۹۵ با حضور مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران کانون و سفرای برخی از کشورهای شرکت کننده معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز