امام جمعه اردبیل:دشمنان با جنگ نرم به مقابله با نظام آمده‌اند

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۹۹۸۳۵
امام جمعه اردبیل:دشمنان با جنگ نرم به مقابله با نظام آمده‌اند
امام جمعه اردبیل گفت: در حال حاضر ‌دشمنان با جنگ نرم به مقابله با نظام آمده‌اند و راهکار غلبه بر آنها بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت است.

به گزارش برنا،آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی که به مناسبت 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: در جهان اسلام ملت ما به عنوان ملتی مقاوم و بابصیرت مطرح است چرا که در تمامی عرصه‌های حساس کشور حضوری پرصلابت داشته و زمینه‌ساز یاس و ناامیدی دشمنان شده‌اند.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری ملت ایران در 9 دی بیان کرد: در 9 دی 88 ملت ایران اسلامی ثابت کرد با تمام وجود حافظ انقلاب اسلامی و ارزشهای والای این نظام هستند و دشمنان نمی‌توانند فکر تجاوز و ایجاد تزلزل در پایه‌های نظام را داشته باشند چرا که تمامی این توطئه‌ها در نطفه خفه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مدیریت آگاهانه و باصلابت رهبری در 9 دی ماه به جهان اسلام و دشمنان انقلاب ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری فرزانه همواره بر تمامی توطئه‌ها پیروز است و در نهایت این یاس و شکست است که نصیب دشمنان می‌شود.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: درس بزرگ فتنه 88 به ملت ایران این بود که با دید عمیق به مسائل کشور نگاه کنند و با بصیرت و آگاهی لازم بر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شوند چرا که در حال حاضر که دشمنان با جنگ نرم به مقابله با نظام آمده‌اند راهکار غلبه بر آنها بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حماسه 9 دی درسهای بزرگی برای ملت ایران و مسئولان داشت، افزود: تبعیت از ولایت و خط رهبری در کنار داشتن بصیرت و آگاهی مهمترین درسهای 9 دی بود تا ملت بدانند که دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به نظام و ارزشهای والای آن هستند و باید با بصیرت و هوشیاری لازم جلوی این نقشه دشمنان را بگیرند.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و سطح بین المللی اظهار کرد: این اقتدار و صلابت به پشتوانه خون شهدا و ولایتمداری و بصیرت ملت رقم خورده که همین امر سبب شد تا خواب دشمنان آشفته شود و با جریان نفوذ و جنگ نرم به دنبال ایجاد خدشه و خلل در مسیر انقلاب باشند که ملت بابصیرت ایران همچون گذشته اجازه چنین امری را به دشمنان نخواهند داد.

 

نظر شما