فرماندار اردبیل:از میزبانی اردبیل در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰حمایت می کنیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۵:۴۹
کد خبر: ۴۹۹۸۴۴
فرماندار اردبیل:از میزبانی اردبیل در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰حمایت می کنیم
فرماندار اردبیل حمایت کامل این نهاد از میزبانی جام جهانی فوتبال در اردبیل را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش برنا،بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیدار با جواد زنجانی فرماندار اردبیل در خصوص میزبانی جام جهانی فوتسال در سال 2020 بحث و تبادل نظر کرد و تفاهمات لازم در این مورد به عمل آمد.

فرماندار اردبیل با تاکید بر لزوم برگزاری مسابقات جهانی و بین المللی در اردبیل گفت: ورزش زمینه بسیار خوب و مناسبی برای جذب و توسعه توریسم است. اهمیت توریسم در منطقه و جهان مسأله بسیار مهمی است و ما اکنون شاهد تبلیغات وسیع کشورهای آسیایی کوچک و منطقه برای جذب توریست هستیم.
زنجانی خاطر نشان کرد: باید میهمانان و ورزشکاران خارجی که برای مسابقه ها به شهرمان می آیند را به چشم توریست های ورزشی نگاه کنیم و همچنین به ورزشکاران خود الزام کنیم تا در مسابقه های برون مرزی ضمن آشنایی با آداب و سنن آن کشور ها، فرهنگ خودمان را معرفی نمایند.
فرماندار اردبیل درباره میزبانی فوتسال 2020در اردبیل گفت: توجه به امکانات و زیرساخت های ورزشی موجود در اردبیل از نکات مهم و کلیدی است که هرگز نباید مورد غفلت واقع شود.
فرمانداری اردبیل بیان نمود" با تمام توان آمادگی خود را برای کمک و همکاری در راه تکمیل زیر ساخت ها و برگزاری میزبانی این رقابتها اعلام می کند.
وی در ادامه افزود: برگزاری تورنمنت های ورزشی آن هم در سطوح بالای بین المللی، تحولات عظیم و مثبت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که برای استان میزبان به ارمغان می آورد و ما در این مورد باید سعی در شناسایی ورزشکاران مستعد نماییم ودر رشد و پرورش آنها گامهایی موثری برداریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این نشست در مورد میزبانی جام جهانی فوتسال گفت: با هماهنگی و موافقتی که از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت استان اردبیل به عنوان یکی از استانهایی است که برای برگزاری این مسابقات نامزد شده است .
بهتاج افزود: این مسابقات در سال 2020 میلادی برگزار خواهد شد و لازم است که برای فراهم کردن زیر ساختهای مناسب، کارهایی اجرایی و مقدماتی را از همین حالا شروع کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه گفت : با آماده شدن سالن ورزشی شهید آسمانی و مجموعه شش هزار نفری رضازاده بیش از 50 درصد اقدامات برای این مسابقات پیشرفت فیزیکی خواهد داشت.

در انتهای این نشست فرماندار اردبیل و مدیر کل ورزش و جوانان استان فرمهای ارسالی از فیفا جهت انجام اقدامات اولیه برای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال را امضاء کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز