۹ دی روز نمایش عظمت مردم ایران بود

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲:۴۰
کد خبر: ۴۹۹۸۷۹
۹ دی روز نمایش عظمت مردم ایران بود
حجت الاسلام و المسلمین دشتی با اشاره به اینکه 9 دی به معنای حقیقی کلمه است گفت: ملت ایران با ایستادن مقابل دشمن در این روز عظمت خود را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ همایش بصیرتی 9 دی پیش از ظهر امروز به همت اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد و با حضور موسوی، امام جمعه، یوسف پور، فرماندار و مدیران ادارات و اقشار گسترده مردمی  در مصلی موقت شهر محمودآباد برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مهدی دشتی این عرصه را امتحانی عنوان کرد و اظهار داشت: در این امتحان انسان های پاک از انسان های ناپاک جدا شده و خلق مسلمان پیش آمدند و یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی، همانند حرکت بزرگ ملت در انقلاب به وجود آورده و از رهبر و نظام دفاع کردند.

وی افزود: دشمن با جنگ سخت شروع کرد مانند فاجعه طبس که یک به یک ما را کشتند که امام فرمودند هر چه قدر بیشتر تلاش کنند انقلاب قوی تر می شود و نمونه بارز آن جنگ 8 سال دفاع مقدس با عراق است که پیروزمندانه جنگیدیم.

وی خاطرنشان کرد:  این فتنه با عرصه انتخابات برنامه ریزی شده و هدف نظام بود. تنها فتنه ای که دستگاه های امنیتی و اقتصادی و تبلیغاتی همه کشورها به پای کار آمدند و فکر کردند یقینا نظام را از بین می برند  و حتی به فکر نام جدید برای نظام ما بودند.

حجت الاسلام مهدی دشتی با بیان اینکه مردم در مقابله با فتنه، به پا خواستند و حادثه ای عظیم به پا کردند، گفت: نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد و این حرکت مردم یک حرکت خودجوش بوده و نشانه این است که ملت ما آگاه و هوشیارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز