معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

برای برگزاری مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد مشکل مالی وجود ندارد

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۰:۴۷
کد خبر: ۴۹۹۸۹۱
برای برگزاری مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد مشکل مالی وجود ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: هیچگونه مشکل مالی برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ علیرضا یونسی رستمی در جلسه هماهنگی این مسابقات، که در فرمانداری بهشهر برگزار شد، افزود: با بهره گیری از ظرفیت های مختلف دولتی و بخش خصوصی، با تمام توان جام چهاردهم این دوره از مسابقات را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: بهشهر با تمام توان 13 دوره میزبانی این دوره از مسابقات را بر عهده داشته و این بار هم با قدرت و اقتدار وارد خواهد شد.

یونسی گفت: با توجه به اینکه نام شهید هاشمی نژاد روی این تورنمنت بین المللی نهاده شده و میزبانی کشتی گیران داخلی و خارجی را هم شهرستان بهشهر به عنوان زادگاه این شهید بزرگوار بر عهده گرفته، لذا باید مسابقاتی با کیفیت و کمیت و در شان این شهید والامقام برگزار شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به حضور حامیان مالی از بخش خصوصی برای برگزاری این مسابقات، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تاکنون از اسپانسرهای بخش خصوصی به درستی برای پوشش این مسابقات استفاده شده و امسال هم همچون گذشته استانداری در کنار کمک های محلی و شهرستانی و بخش خصوصی، از این رویداد بین المللی ورزشی حمایت خواهد بود.

یونسی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید برای ایجاد نشاط در جامعه از برگزاری مسابقات ورزشی حمایت می شود، یادآور شد: مازندران مهد کشتی ایران اسلامی است و همه ساله مسابقات مختلف ورزشی در کنار مسابقات مختلف کشتی برگزار می شود که با تمام توان از ورزش مازندران حمایت می کنیم.

نظر شما