پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر والامقام شهیدان باطبی

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۷:۰۳
کد خبر: ۴۹۹۹۱۴
پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر والامقام شهیدان باطبی
در پی درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی پیام تسلیتی از سوی ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

 انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی که پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان برومندش پیوست، موجب تالم و تاثر گردید.

پدران معظم شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و اسوه ی پایداری در مسیر ولایت فقیه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

شادروان حاج علی‎اکبر باطبی از جمله این پدران عزت مند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود و در طول سال های پس از شهادت فرزندان دلبندش نیز با صبوری، مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا همت گمارد.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم، درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر مجاهد و  نستوه سه شهید گرانقدر  را که با بصیرت و استواری در سالهای پس از شهادت عزیزانشان در مسیر عشق، ارادت و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درس ولایتمداری، ایمان و مجاهدت را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان به ویژه شهرستان بهشهر آموخت، تسلیت گفته،  آمرزش و رضوان الهی برای آن زنده یاد و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند سبحان مسالت داریم.

139510094963

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز