برای دومین سال پیاپی: همایش کبوتر کوچه ما در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۰۰۲۶۵
برای دومین سال پیاپی: همایش کبوتر کوچه ما در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کانون استان برای دومین سال متوالی همایش کبوتر کوچه ما را به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: این همایش با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با رسالت شهدا و بر انگیختن حس کنجکاوی و توجه آن‌ها نسبت به زندگی شهدایی که نام‌شان برکوچه یا محله‌ها گذاشته شده است برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته این همایش ویژه اعضا مراکز کانون استان بود گفت: امسال دانش‌اموزان مدارس نیز می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این همایش به مراکز کانون ارائه کنند.

زاهدی با بیان این‌که شیوه کار در فراخوان این همایش به نحوی است که کودکان و نوجوانان با هدایت مربیان و معلمان خود نسبت به جمع آوری اطلاعات در خصوص زندگی و شخصیت شهید کوچه یا محله خود اقدام می‌کنن، افزود: توجه به شیوه خلاق ارائه این اطلاعات در قالب یکی از فعالیت‌های کانون، در بازه زمانی 15 دقیقه از مهمترین نکات است که اعضا و دانش‌اموزان باید به آن توجه داشته باشند.

مدیر کل کانون استان در ادامه گفت: امسال این همایش با مشارکت استانداری، ادارات کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدسو صدا و سیمای استان برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت کنندگان در گروه سنی 12 تا 17 سال پس از فیلمبرداری از اجرای شرکت کننده(می‌تواند به صورت انفرادی یا در گروه ‌های سه نفره باشد) آثار خود را در قالب سی دی  تا تاریخ10بهمن 95 به آدرس دبیرخانه همایش  به آدرس ارومیه، خیابان والفجر2، داخل پارک ملت، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نمایند.

همچنین لازم به ذکر است درج مشخصات کامل شرکت کنندگان شامل نام و نام‌خانوادگی، سن، نام مدرسه یا مرکز فرهنگی هنری و شهر بر روی سی‌دی ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز