به همت مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین:

پایگاه بسیج «شهید میثم کهندل» اتوبوسرانی ورامین تأسیس می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۰۰۴۵۸
پایگاه بسیج «شهید میثم کهندل» اتوبوسرانی ورامین تأسیس می شود
شورای بسیج ادارات شهرستان ورامین به پیشنهاد مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه، مصوب کرد که پایگاه بسیج «شهید میثم کهندل» این سازمان تأسیس شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان ورامین به همت و پیشنهاد حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه در محل این سازمان تشکیل و مصوب شد که پایگاه بسیج «شهید میم کهندل» اتوبوسرانی با حدود 1450 راننده و کارمند تحت پوشش این سازمان تأسیس شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه در این جلسه گفت: سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه 1430 اتوبوس و مینی بوس را در بخش دولتی و خصوصی تحت پوشش دارد که لزوم تشکیل پایگاه بسیج در این سازمان را یادآور می شود.

حسن خوانساریان افزود: هر سال قریب به 300 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را برای ایام الله مختلف در اختیار نهادها و ارگانهای مختلف قرار می دهیم که امار قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: پرسنل سازمان اتوبوسرانی همواره بسیجی وار به مردم خدمت کرده اند و همواره خود را بسیجی می دانند که با تشکیل پایگاه بسیج این سازمان، آنها به طور رسمی به عنوان بسیجی سازمان در خدمت مردم و مسئولان خواهند بود.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان ورامین نیز اظهار داشت: انگیزه تشکیل پایگاه بسیج در سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه در بین مدیرعامل و پرسنل این سازمان بسیار قابل تحسین و ستودنی است.

ولی الله سراقی افزود: سیستم کارت بلیت الکترونیکی که با تلاش آقای خوانساریان مدیرعامل این سازمان پیگیری شده و در مرحله اجرایی قرار گرفته، اقدام ارزشمندی است که در طول مدت کوتاه خدمت خود اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: بیش از 1430 نیرو که در اتوبوسرانی ورامین فعالند، پتانسیل خوب و مطلوبی برای تشکیل یک پایگاه بسیج پویا و فعال در این سازمان است.

سراقی ادامه داد: هدف از تشکیل پایگاههای بسیج ادارات، پیگیری خدمات صادقانه و فراوان به مردم، ارتقای سطح کارمندان ادارات به کارمندان طراز جمهوری اسلامی، تکریم ارباب رجوع، رعایت حجاب و عفاف در بین کارمندان و ارباب رجوع و ... است.

وی همچنین افزود: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی باید هرچه سریعتر فرمانده پایگاه و شورای پایگاه را معرفی کند تا مراحل گزینش و اداری آن انجام شود و به زودی پایگاه بسیج سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه افتتاح شود.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه پیشنهاد داد که حمل و نقل مربوط به اردوهای بسیجی حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان ورامین توسط این سازمان انجام شود.

وی همچنین بر لزوم ارتقای فرهنگ کتابخوانی به واسطه حضور بسیج در این سازمان تأکید کرد و از گسترش فرهنگ کتابخوانی به واسطه کتابخانه سازی در اتوبوسها و مینی بوسها خبر داد.

مرتضی صدرایی مسئول حلقه های صالحین بسیج ادارات شهرستان ورامین نیز بر لزوم تشکیل حلقه های صالحین در پایگاه بسیج سازمان اتوبوسرانی جهت ارتقای سطح معلومات دینی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و .. تأکید کرد.

محمد رضایی جانشین حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی توسط بسیج، پیشنهاد مطلوب و ارزنده ای است که تأثیر خوبی بر افزایش آگاهی عمومی و اجتماعی مردم خواهد داشت.

 

نظر شما