عضو شورای شهر رشت :

روز رشت مختص به مردم این شهر است

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۳۱:۲۲
کد خبر: ۵۰۰۴۷۱
روز رشت مختص به مردم این شهر است
سید امیر حسین علوی در زمینه روز رشت گفت : مناسبتی در دی ماه به نام روز رشت در 12 این ماه نامگذاری شد و سال گذشته این امر مصوب گردید و برنامه ریزی ها و تدارکاتی نیز امسال انجام شد که متشکل از برنامه هایی متصل به هشت دی بود .

سید امیر حسین علوی رییس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در زمینه روز رشت گفت :  مناسبتی در دی ماه به نام روز رشت در 12 این ماه نامگذاری شد و سال گذشته این امر مصوب گردید و برنامه ریزی ها و تدارکاتی نیز امسال انجام شد که متشکل از برنامه هایی متصل به هشت دی بود .

وی افزود : سین برنامه های ارایه شده  سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری که همکاران بنده در شورا بررسی کرده بودند مورد تایید قرار گرفت و در حال حاضر بخشی از آن توسط این سازمان در حال اجراست.

وی اضافه کرد : بخشی از برنامه ها ظاهرا لغو شده است و برای اینجانب مورد سوال می باشد و از ریاست کمیسیون فرهنگی شورای شهر تقاضا دارم که پیگیر این موضوع باشند.

وی تاکید کرد : هیچ اتفاقی در شهرداری رشت رخ نمی دهد مگر اینکه در برنامه ریزی های سنواتی شورا دیده شود و کسی از اعضای شورا و مجموعه شهرداری حق ندارد این برنامه ها را به نام خود ثبت کند .

علوی تاکید کرد :اینگونه نیست که اگر برنامه ای با سلیقه ی فردی همخوانی ندارد لغو گردد و روز رشت مختص مردم این شهر است.

وی با بیان اینکه مردم به نمایندگان خود اعتماد راسخ دارند ،اظهار داشت :

حضور مردم بارها و بارها نشان داده که به نظام و کشور و خدمتگزاران خود اعتماد راسخ دارند و ما نیز باید این اعتماد مردم را بدون پاسخ نگذاریم.

وی گفت : اختلاف سلایق همواره موجود است و رفع می شود و تذکرات اعضای شورای شهر نیز از این نوع است و امیدواریم که اینگونه اختلافها به شکل مثبت مرتفع شده و اتفاقاتی رخ ندهد که آسیبی به مردم و شهر رشت وارد کند .

 

نظر شما