نائب رئیس شورای شهر شهریار خبر داد :

اعطای جایزه خوش حسابی به بدهکاران به شهرداری شهریار

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۸:۱۱
کد خبر: ۵۰۰۵۶۸
اعطای جایزه خوش حسابی به بدهکاران به شهرداری شهریار
محمدی نائب رئیس شورای شهر شهریار گفت : در آستانه نزدیک شدن به ایام اله دهه فجر با توجه به تصویب شورای اسلامی شهر شهریار ، بدهکاران به شهرداری در صورت پرداخت بدهی معوقه خوداقدام نمایند از تخفیف ویژه برخوردار خو اهند شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران: علی محمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهریار با اعلام این خبر افزود : در آستانه نزدیک شدن به ایام اله دهه فجر و باتوجه به اهتمام ویژه اعضای شورای اسلامی و در راستای درخواست‌های مکرر برخی شهروندان مودیان بدهکار به شهرداری و به منظور تسهیل و رفع مشکلات و خدمات‌رسانی بهینه با تصویب شورای شهر شهریار ، مودیانی که بدهی خود را بطور نقدی به شهرداری شهریار تا پایان سال جاری پرداخت و تسویه نمایند از تخفیف خوش حسابی برخوردار خواهند شد .  

وی تاکید کرد : این مصوبه فرصت خوب و مناسبی برای شهروندان بدهکار ایجاد کرده تا در جهت پرداخت بدهی خود به شهرداری شهریار مراجعه کنند .

محمدی با اشاره به پرداخت نقدی بدهی به شهرداری عنوان کرد : نتیجه این امر این است که شهرداری میتواند با منابع در آمدی بیشتر ی دسترسی داشته باشد تا خدمات شهری و عمران و آبادانی را برای شهروندان محترم فراهم سازد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز