به ریاست فرماندار شهرستان قدس:

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت آسیب های اجتماعی

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۹:۳۵
کد خبر: ۵۰۰۸۱۲
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت آسیب های اجتماعی
شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار شهرستان قدس در بعد از ظهر روز شنبه 95/10/11 با محوریت آسیب های اجتماعی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست محمدی فرماندار شهرستان قدس  با محوریت آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان قدس با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در آموزش و پرورش باید مسئولین این نهاد بسیار حساس و تاثیر گذار در جامعه در ارتقای کیفی آموزش و پرورش بکوشد.

محمدی افزود ما وظیفه داریم در ایجاد نشاط جامعه و مقابله با آسیب ها در حد توان و بضاعت خود بکوشیم.

وی ادامه داد در شرایط کنونی که شاهد جهش علمی هستیم چگونه میخواهیم آینده سازان کشورمان را با دانش علمی جهان پیش ببریم.

سید مهدی محمدی گفت آموزش در فرهنگ ما جایگاه ویژه خود را پیدا نکرده است لیکن آنچه در قانون اموزش و پرورش دیده شده باید اجراء شود زیرا از مطالبات به حق مردم است.

محمدی در ادامه  از عدم حضور برخی از مسئولین عضو شورای آموزش و پرورش در جلسه مهم شهرستانی انتقاد کرد.

فرماندار قدس گفت  : مشارکت اعضای شورا لازم است و صرف حضور در جلسه مشکلی حل نمی شود و این شورا پتانسیل و ظرفیت خوبی است در جهت مشارکت سایر ادارات و تسهیل مشکلات آموزش و پرورش

در پایان جلسه خانم رستمی مشاور آموزش و پروش با اعلام آمار آسیب های اجتماعی سال جاری به مسئولین شهرستان گفت : پیشگیری صرفه جویی است و بهترین پیشگیری آموزش است و ما آمادگی آموزش خانواده های دانش آموزان را در خصوص آسیب های اجتماعی داریم.

در پایان سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس دستور برگزاری جلسه ویژه در خصوص آسیب های اجتماعی دانش آموزان شهرستان را صادر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز