حضور پرویزی در مراسم تجلیل مدال آوران المپیک و پاراالمپیک استان تهران

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۶:۵۳:۴۱
کد خبر: ۵۰۰۹۰۱
مدال آوران و ورزشکاران مدال آ‌ور و افتخارآفرین استان تهران در بازیهای المپیک و پارالمپیک2016 ریو، شب گذشته طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران تجلیل شدند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، علیرضا پرویزی رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران به همراه بهرامی مدیر روابط عمومی اداره و فرهادلو مدیرورزشگاه بعثت در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک استان تهران حضور یافتند.

 

این مراسم به همت استانداری تهران و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سالن همایش استانداری برگزار شد و طی آن یک مدال آور المپیکی، 5 مدال آور پارالمپیکی، 5 مربی، یک داور المپیکی و یک قهرمان جهان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند و نشان افتخار استان تهران به آنان اهدا شد.

در آغاز این مراسم باشکوه که در حضور معاونان استانداری تهران، فرمانداران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، معاونان و مدیران ستادی این اداره کل، رؤسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها، روسای هیات های ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان برگزار گردید، رضا گل محمدی با ابراز خوشحالی از عملیاتی شدن قول استاندار تهران در دولت راستگویان در راستای تجلیل از مدال آوران استان تهران در المپیک و پارالمپیک ریو، افزود: سربلند هستیم که قول مهندس هاشمی استاندار تهران هنگام اعزام کاروان استان تهران به المپیک و پارالمپیک ریو، امروز عملیاتی شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به تشکیل ستاد2020 بلافاصله روز بعد از پایان بازیهای ریو2016 اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد2020 استان تهران کارشناسان خبره استان و گاهاً ورزش کشور هستند. جلسات متعددی تا امروز داشته ایم که یکی از تصمیمات آن، برگزاری المپیاد ورزشی نوجوانان استان تهران بود، مسابقاتی که هدف اول آن، کشف استعدادها و توجه به آنها در پایگاه های قهرمانی است و در همین جا از دکتر سلطانی فرد درخواست می کنم حمایت و پشتیبانی از ستادهای 2020 را مورد توجه قرار دهند و نقشه راه این ستادها را تبیین کنند و ما را در انجام این وظیفه جدی، یاری و حمایت نمایند.

وی وجود تنها یک قهرمان تهرانی در المپیک ریو را زیبنده این استان ندانست و ادامه داد: ما در استان تهران خیلی قهرمان داریم و بدنبال کسب سهمیه و مدال 30 درصدی در المپیک بعدی هستیم و باید، هم در المپیک و هم در پارالمپیک پاسخگو باشیم.

گل محمدی با تقدیر از نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان در بخش سخت افزاری، گفت: از تخصیص اعتبارات عمرانی تشکر می کنم و با افتخار اعلام می کنم که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی 30 میلیارد تومان را برای افتتاح فاز اول 5 ورزشگاه استان تهران بلوکه کرده و در حال کار و تلاش هم در طرح ملی و هم استانی هستند تا این پروژه ها به خوبی پیش برود و اسفندماه تحویل داده شوند.

وی خواستار نگاه ویژه دکتر سلطانی فر و مهندس هاشمی برای سال آینده و پیش بینی اعتبارات لازم شد و افزود: با ادامه این حمایت ها، می توان بخشی از عقب ماندگی های گذشته را جبران کرد. همچنین باید بدنبال اجرایی شدن ماده 27 باشیم و با پیگیری و پشتکار وزیر ورزش و جوانان، مشکلات و موانع را در راستای اجرای صحیح ماده27 برطرف کنیم و از توانایی های بخش خصوصی استفاده نمائیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از حمایت های همکاران خود در اداره کل، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد تقدیر کرد و از دکتر سلطانی فر و مهندس هاشمی درخواست نمود به بدنه ورزش و جوانان اعتماد کنند، چرا که نیروهای داخل سیستم با دلگرمی بیشتر قادر خواهند بودکه پاسخگوی این اعتماد باشند.

وی همچنین خواستار نهادینه شدن سنت حسنه تجلیل از مدال آوران استان تهران در بازیهای المپیک و پارالمپیک از سوی استانداری تهران شد و گفت: با نهادینه شدن این سنت حسنه، ورزشکاران و قهرمانان استان تهران دلگرم می شوند و استانداری تهران همانند سایر استان ها، چتر حمایتی خود را حفظ کند.

گفتنی است در جریان مراسم تجلیل، کلیپ های المپیاد ورزش استان تهران و المپین ها به نمایش درآمد که مورد توجه حاضران قرار گرفت و در ادامه ضمن تجلیل از سارا خادم الشریعه قهرمان شطرنج جهان و اهدای نشان افتخار استان تهران، از سوی دکتر سلطانی فر، لوح تقدیری به مهندس هاشمی استاندار تهران به پاس برگزاری این مراسم،‌ تشویق مدال آوران و حمایت از ورزش و جوانان استان، اعطا گردید.

بخش پایانی مراسم به تجلیل از مدال آ‌وران و مربیان آنان در المپیک و پارالمپیک ریو اختصاص داشت که توسط دکتر سلطانی فر، مهندس هاشمی، مهندس کریمی معاون استاندار و گل محمدی مدیرکل انجام شد و با اهدای نشان افتخار استان تهران و جایزه 75 میلیون تو مانی به طلایی ها، 50 میلیون تومانی به نقره ای ها، 30 میلیون تومانی به برنزی ها و 20 میلیون تومانی به مربیان و داور المپیکی، از آنان تجلیل گردید.

ورزشکاران:

-حسن رحیمی- کشتی آزاد المپیک ریو(برنز)

-صادق بیگدلی- والیبال نشسته پارالمپیک ریو(طلا)

-داود علیپوریان- والیبال نشسته- پارالمپیک ریو(طلا)

-ابراهیم رنجبر- تیروکمان – پارالمپیک ریو(نقره و برنز)

- جاوید احسانی شکیب- دوومیدانی پارالمپیک ریو( برنز)

مربیان:

- هرمز رادصادقی نیا- دوومیدانی (پارالمپیک ریو)

- رضا آستراکی- وزنه برداری(پارالمپیک ریو)

- بهمن تاروردی- والیبال نشسته(پارالمپیک ریو)

- دکتر محمد صفری- والیبال نشسته(پارالمپیک ریو)

- اکبر دودانگه- کشتی

- داور:

- علیرضا فغانی- فوتبال(المپیک ریو)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز