معاون استاندار در جلسه کارگاه آموزشی حقوق شهروندی:

رعایت حقوق شهروندی جامعه را به سمت پاکی و کمال سوق می دهد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۵:۴۶
کد خبر: ۵۰۱۰۷۳
رعایت حقوق شهروندی جامعه را به سمت پاکی و کمال سوق می دهد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کارگاه آموزشی حقوق شهروندی گفت: رعایت حقوق شهروندی جامعه را به سمت پاکی و کمال سوق می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در کارگاه آموزشی حقوق شهروندی، که در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به این که در قانون اساسی جمهوری اسلامی، در موارد متعددی به رعایت حقوق مردم تصریح شده، گفت: در دین مبین اسلام نیز تاکیدات فراوانی در این راستا شده است و رسول خدا (ص) می فرمایند من برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شده ام.

یونسی با اشاره به این که پیامبر (ص) همواره در برخورد با انسان ها بکارگیری شیوه احسن را مورد  تاکید قرار دادند، افزود:  فرازهای بلندی که در قانون اساسی در راستای تکریم انسان و افراد جامعه آمده است ریشه در آموزه های دین مبین اسلام و ائمه معصومین (علیهم السلام) دارد.

معاون استاندار با بیان این که دین مبین اسلام و قوانین کشور همه برای تکریم مقام انسان هاست، یاد آور شد: حقوق شهروندی یک مفهوم نو پدید است که به عدالت و برابری در جامعه توجه دارد.

وی با اشاره به این که سیاست رئیس جمهور محترم بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در چارچوب قانون است، خاطر نشان ساخت: دکتر روحانی اعتقاد دارند که برای تحقق حقوق شهروندی همه آحاد جامعه باید تلاش نمایند، هم مسئولین کرامت و منزلت مردم را و هم مردم مولفه های قانونی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به این که حقوق شهروندی منطبق بر فطرت آدمی است و نوع بشر به آن گرایش و تمایل دارد، تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی جامعه ما را به سمت پاکی و کمال سوق می دهد.

 یونسی با اشاره به این که از جمله شئونات عمل به فرامین خدواند متعال، رعایت حقوق شهروندی و بندگان خداست، افزود: شهروندان و دولت هر دو در قبال جامعه خود تعهد دارند و اگر جامعه به تعهدات خود در این راستا عمل نماید سرشار از فضیلت، راستی و عدالت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز