امروز رخ داد ؛

قدردانی استاندار لرستان از برنامه سازان برتر شبکه افلاک

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۰۱۳۹۰
قدردانی استاندار لرستان از برنامه سازان برتر شبکه افلاک
استاندارلرستان از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها با اهداء لوح و هدایایی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا  لرستان، به نقل از صداوسیمای لرستان  در این جلسه که مدیرکل، قائم مقام، معاونین، مدیران و برنامه سازان مرکز لرستان نیز حضور داشتند؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: باید از فرصت فراهم شده برای توسعه استان به بهترین شکل استفاده نمود.

محمد بازوند همچنین گزارشی از حضور موفق صدا و سیمای لرستان در جشنواره  نوزدهم مراکز استان ها ارائه کرد.

استاندار لرستان نیز ضمن تبریک موفقیت صدا و سیمای لرستان در این جشنواره، این موفقیت را متعلق به همه مردم استان دانست و گفت: بایستی همه مردم و مسئولین استان خود را در این موفقیت سهیم بدانند.

هوشنگ بازوند  افزود: توسعه استان، رفاه و پیشرفت روز افزون مردم از دغدغه های اصلی مدیریت ارشد استان است.

وی گفت: این توسعه بایستی پله به پله صورت گیرد و کاری نیست که بتوان آنرا به یکبار انجام داد.

بازوند افزود: شرط اصلی توسعه استان ایجاد زیر ساخت ها و فراهم آوردن شرایط سرمایه گذاری در استان است و این مهم بدون حضور مردم امکان پذیر نمی باشد.

استاندار لرستان با اشاره به سیاست ها ی کلی  اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده اند گفت: نقش اصلی در نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی به مردم داده شده است و صدا و سیما نیز با فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق مردم و نشان دادن کار ها و خدمات انجام شده سهم بسزایی ایفا می کند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان شبکه سیمای افلاک که در جشنواره نوزدهم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها که 30 آذر تا 2 دی در اهواز برگزار شد؛ قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز