رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر خبر داد

تحویل یک بهله دلیجه به محیط زیست در شهرستان اسلامشهر

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۵۶:۵۹
کد خبر: ۵۰۱۴۰۱
تحویل یک بهله دلیجه به محیط زیست در شهرستان اسلامشهر
ولی اله محمدی اظهار داشت، ضمن قدردانی از مشارکت مردم طبیعت‌ دوست و حامی محیط‌زیست از شهروندان خواست هرگونه تخلفات شکار و صید و تخریب و تجاوز به محیط‌زیست را به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اسلامشهر اطلاع دهند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، ولی اله محمدی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده یک بهله دلیجه ، مأمورین یگان حفاظت شهرستان اسلامشهر بلافاصله به محل مراجعه و این پرنده را تحویل گرفتند و این پرنده پس از تیمار اولیه ، جهت اقدامات کنترلی و قابلیت رهاسازی در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست به کلینیک حیات وحش پارک پردیسان تحویل داده شد .

وی ضمن قدردانی از مشارکت مردم طبیعت‌ دوست و حامی محیط‌زیست شهرستان در حفاظت از محیط‌ زیست، خاطرنشان کرد: شهروندان  موارد این‌چنینی و هرگونه تخلفات شکار و صید و تخریب و تجاوز به محیط‌زیست را به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اسلامشهر اطلاع دهند.

گفتنی است دلیجه از جمله پرندگان بومی ایران است و از راسته غواص سانان، تیره شاهینیان می باشد و زیستگاه این پرنده در مناطق باز ،درختزارها و حاشیه تالابها، روی تیرهای برق و صخره ها در نزدیکی شهرها و روستاها می باشد  در علفزارها ، سواحل ، کشتزارها ، فضای باز جنگل‌ها و گاهی در شهرها دیده می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز