به خاطر ویژگیهای متنوع:

از فیلم سلام بمبئی در سینما فرهنگ پاکدشت استقبال خوبی شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۲:۱۹
کد خبر: ۵۰۱۵۶۶
از فیلم سلام بمبئی در سینما فرهنگ پاکدشت استقبال خوبی شد
فیلم سینمایی سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمد پور و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و بازی محمد رضا گلزار و بنیامین بهادری و بازیگر هندی دیا میرزا اثری متفاوت سینمای ایران است که همزمان با اکران در سینماهای تهران در سینما فرهنگ شهرستان پاکدشت اکران می شود.

به گزارش  خبر گزاری برنا در استان تهران،  فیلم سلام بمبئی همه روزه از ساعت ١٥لغایت٢٣ در سانسهای دو ساعته برای عموم شهروندان اکران می شود که به خاطر ویژگیهای متنوع فیلم مذکور اعم از بین المللی بودن فیلم و نقش آفرینی بازیگر و خواننده ی مشهور ایرانی در کنار بازیگران سینمای بالیود، توانسته است در روزهای آغازین اکران فروش قابل توجهی داشته باشد.

خاطر نشان می شود سینما فرهنگ واقع در ساختمان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در حال حاضر به عنوان تنها سینمای این شهرستان به صورت همزمان با سینماهای معتبر به اکران فیلمهای روز کشور می پردازد و برای حمایت از اقشار کم درآمد روزهای سه شنبه به صورت نیم بها بلیط تماشای فیلم عرضه می کند.

گفتنی است علاقه مندان به تماشای فیلمهای روز سینماهای کشور می توانند با مراجعه به سایت سینما تیکت سایت اطلاع رسانی کلیه سینماهای کشور از آخرین وضعیت اکران فیلمها و سینماها مطلع شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز