دهیار اسلام آباد نظامی در بازدید فرماندار ری :

الحاق روستای اسلام آباد نظامی به محلات تهران مهمترین درخواست مردم است

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۰۱۷۵۲
الحاق روستای اسلام آباد نظامی به محلات تهران مهمترین درخواست مردم است
فرهاد اینالو گفت: روستای اسلام آباد نظامی چون در حاشیه شهر تهران قرار گرفته نه به محلات تهران می پیوندد و نه می تواند شهرداری مستقل داشته باشد و مهمترین درخواست مردم این روستا الحاق روستای آن به محلات تهران است.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری روز گذشته از روستای اسلام آباد نظامی بازدید کرد.
 
در حاشیه این بازدید دهیار نظام آباد مشکلات مردم را خاطر نشان کرد و گفت:مهمتریم مشکلات مردم این روستای بزرگ و پر جمعیت اجرای طرح هادی، تعیین تکلیف حریم جاده ورامین، تعیین تکلیف املاک و ارضی موقوفات بنیاد مسکن با کاربری های مختلف و تعیین تکلیف کردن املاکی است که سالیان متوالی از ساختن آنها می گذرد ولی فاقد هر گونه انشعابات هستند است.
 
وی در ادامه به نبود سالن ورزشی و خانه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: روستای اسلام آباد نظامی به رغم جمعیت ۲۰ هزار نفری فاقد هر گونه سالن ورزشی و ساختمان بهداشت و درمان است.
 
اینالو در ادامه به مسله آب شرب روستای اسلام آباد نظامی اشاره کرد و بیان داشت: آب شرب اهالی این روستا از طریق چاه آب تامین می شد که با توافقات انجام شده مقرر گردیده که آب شرب این روستا به آب شرب شهرستان ری متصل شود و در این جهت ۹۵ درصد کارهای مورد نیاز انجام شده است و تا چند روز آینده این مهم تحقق خواهد یافت.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز