برگزاری دومین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان مازندران؛

حسین زادگان: ورزش مازندران با همه محدودیت ها برای کشور آبروداری کرد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۹:۰۱
کد خبر: ۵۰۲۰۰۸
حسین زادگان: ورزش مازندران با همه محدودیت ها برای کشور آبروداری کرد
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و فرماندار تنکابن دومین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و استان مازندران؛ این جلسه در مجتمع فرهنگی رفاهی رشد برگزار شد و ضمن گزارش معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها عملکرد، فعالیت و برنامه های پیش رو خود را اعلام کردند..

فرماندار تنکابن در این جلسه گفت: ورزش مازندران با مدیریت خوب و منطقی مدیریت استان با همه کمبودها و مشکلات ضمن کسب مدال های متعدد افتخارآفرین هم بود.

وی با اشاره به تلاش های فوق العاده ورزشی در سطح استان تصریح کرد: همدلی و فضای مناسبی برای توسعه ورزش استان حاکم است.

حسینی جو ادامه داد: به خاطر فعالیت های گسترده در ورزش انتخاب وزیر ورزش و جوانان یکی از سخت ترین انتخاب های ریاست جمهور محترم است.

فرماندار تنکابن از کسب 130 مدال توسط ورزشکاران تنکابنی مسابقات مختلف ورزشی در سال جاری خبر داد و افزود: در جذب و تخصیص اعتبار سعی کردیم نگاه ویژه تری به ورزش و جوانان شهرستان داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان داشت: ارتباط با آموزش و پرورش موجب توسعه رشته های ورزشی و ایجاد انگیزه خانواده ها می شود.

حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، در ادامه این جلسه گفت: ورزش مازندران با حضور قهرمانان متعدد توانمند بوده که با همه محدودیت ها و کمبودها توانسته در مسابقات مختلف برون مرزی برای کشور عزیزمان ایران آبروداری و افتخارآفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، خدمت بی منت خدمت صادقانه می باشد، تصریح کرد:  فرصت این خدمتگذاری را قدر بدانیم و در خدمتگذاری شایسته خدا را شاکر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به بهره مندی و ظرفیت جوانان جهت توسعه ورزش استان اذعان داشت: توسعه ورزش همگانی موجب قهرمان پروری در حوزه ورزش قهرمانی می شود.

حسین زادگان در پایان با بیان اینکه ورزش همگانی موجب سلامت جامعه، جسم و روح مردم می شود، افزود: با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی ورزش غرب استان رشد و شکوفایی خوبی یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز