شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا

استانداردسازی و ارتقای کیفیت کلانتری ها در اولویت کار پلیس

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۲:۲۷
کد خبر: ۵۰۲۰۹۸
استانداردسازی و ارتقای کیفیت کلانتری ها در اولویت کار پلیس
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: استانداردسازی و ارتقای کیفیت کلانتری ها در اولویت کار پلیس قراردارد و برایا ین کار 7 کمیسیون ایجاد شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا که به ارومیه سفر کرده است در گفتگو با خبرنگاران گفت:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای ارتقاء سطح کیفی پاسگاه ها و کلانتری ها، این اقدام را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۰میلیون نفر به پاسگاه ها و کلانتری ها مراجعه کرده اند لذا باید نحوه رسیدگی و پاسخگویی در ارائه خدمات به مردم باید موجبات رضایتمندی عموم را داشته باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: در این خصوص شورایی با حضور ۷ کمیسیون برای ایجاد شد تا استانداردهای لازم پاسگاه ها و کلانتری ها ایجاد شود.

سردار شرفی گفت: در این خصوص برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در کلانتری ها تجهیز این مکان ها به تجهیزات الکترونیکی جدید ضروری است که در کمیسیون مختص آن در حال ارتقا و جانماییست.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مورد حاشیه نشینی بعنوان یکی از معضلات جدی در افزایش جرایم تصریح کرد: در نشستی با مقام معظم رهبری بر ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید شد که حاشیه نشینی جزو یکی از آسیب ها بشمار میرود.

وی اضافه کرد: براین اساس، اولویت اصلی شورای تحول، توسعه کلانتری ها در مناطق حاشیه نشین است تا به شرایط ایده آل و استاندارد برسیم.

سردار شرفی در مورد برنامه های پلیس در زمان انتخابات گفت: دوران انتخابات بدلیل حساسیت موضوع بخصوص افکار عمومی و رسانه های خارجی، پلیس مدتیست برنامه ریزی های لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات و مشارکت در تعیین صلاحیت کاندیداها را صورت داده است.

وی اضافه کرد: پلیس بدون افراط و تفریط و با هدف انسجام وحدت ملی تلاش خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز