پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۹:۱۱
کد خبر: ۵۰۲۲۰۵
پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد
مدیر جهادکشاورزی محمودآباد گفت: از ابتدای سال جاری 98 نفر از کشاورزان این شهرستان موفق به دریافت 26 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ احمد صادقی، مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد، امروز در مصاحبه با خبرنگار ما در محمودآباد گفت: برای حمایت از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی از ابتدای توزیع تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی مربوط به خط اعتباری جدید 181 متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برای دریافت بیش از 55 میلیارد ریال اعتبار به بانک های عامل معرفی شدند.

 وی افزود: تاکنون 98 متقاضی نیز موفق به دریافت مبلغ 26 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون شده اند که مابقی درحال طی کردن مراحل اداری و بانکی می باشند.

صادقی ادامه داد: همچنین برای 34 متقاضی تسهیلات کمباین اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال و برای 45 متقاضی خرید تراکتور نیز اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

مدیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: در خصوص متقاضیان اصلاح ساختار شالیکوبی، خرید موتور پمپ، تیلر و ماشین نشاء کار شش و چهار ردیفه تاکنون 102 متقاضی به این مدیریت مراجعه و اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال برای این آنان اختصاص یافته است.

صادقی همچنین از توزیع بیش از 6 میلیون لیتر سوخت یارانه ای در بین کشاورزان این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور تامین سوخت در بخش کشاورزی در سال جاری 6 میلیون و نهصد هزار لیتر سوخت یارانه دار بین کشاورزان و بهره برداران این شهرستان توزیع شد.

 صادقی ادامه داد: از این مقدار 3 میلیون و ششصدو پنجاه هزار لیتر نفت گاز و 3 میلیون و دویست هزار لیتر نفت سفید بوده که در اختیار کشاورزان و بهره برداران بخش های زراعت کشت اول و دوم برنج ، دامداری ها و مرغداری های این شهرستان قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز