با حکم رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

انتصاب مدیرعامل جدید انتشارات آستان قدس رضوی

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۹:۴۱
کد خبر: ۵۰۲۲۴۵
انتصاب مدیرعامل جدید انتشارات آستان قدس رضوی
با حکم حجت الاسلام گنابادی نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، مهندس حسین سعیدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد در این حکم آمده است: انتظار می رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع)، ضمن توجه همه جانبه به مفاد منشور هفتگانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با اتخاذ رویکرد تازه و اصولی در استفاده از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های موجود، با هدف تامین نیازهای معرفتی و انقلابی زائران و مجاوران معزز بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) به ویژه انتشار و توزیع کتب و محصولات فرهنگی متناسب با آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش و اهتمام شایسته به عمل آورید.

همچنین در بخش دیگری از این حکم آمده است: هماهنگی کامل با هیات مدیره محترم و بالاخص رعایت دقیق انضباط مالی و اداری در کلیه فعالیت ها و اقدامات مورد تاکید می باشد.

حسین سعیدی تاکنون سمت هایی همچون معاون دبیرشورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، معاون پشتیبانی موسسه فرهنگی قدس و مدیریت پژوهش و برنامه معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی را در سابقه کاری خود دارد.

همچنین در این حکم از تلاش های سیداحمدمیرزاده در مدت سرپرستی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تشکر کرد.

لازم به ذکر ششم آبان ماه سال جاری سیداحمدمیرزاده با حکم سیدمرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به عنوان سرپرست شرکت به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) جایگزین جوادمحمدزاده مقدم مدیرعامل سابق این انتشارات شده بود.

گفتنی است به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور و تنها موزع رسمی محصولات سایر موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی با 12 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد و تهران و تعدادی نمایندگی در برخی از شهرستان هایی مانند گرگان، نیشابور، تربت حیدریه، درگز، قوچان و تولید سالانه قریب به 250 عنوان کتاب و محصول فرهنگی بیش از سه دهه در حال فعالیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز