مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین خبر داد:

سامانه تجمیع اطلاعات رانندگان اتوبوس و مینی بوس های ورامین راه اندازی می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۰۲۴۸۶
سامانه تجمیع اطلاعات رانندگان اتوبوس و مینی بوس های ورامین راه اندازی می شود
حسن خوانساریان هدف از راه اندازی این سامانه گفت، این سامانه با هدف یکپارچه سازی اطلاعات و افزایش دقت و سرعت و بروز نمودن اطلاعات رانندگان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران ،حسن خوانساریان، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه در گفت و گو با برنا  با اشاره به راه اندازی سامانه تجمیع اطلاعات رانندگان اتوبوس ها و مینی بوس ها دراین شهرستان گفت: این سامانه با هدف گردآوری اطلاعات تمامی رانندگان سازمان اتوبوسرانی ورامین در آینده ای نزدیک آغاز به کار خواهد.

وی با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با شهردار ورامین و اهداف راه اندازی این سامانه خاطرنشان کرد: این سامانه با هدف یکپارچه سازی اطلاعات و افزایش دقت و سرعت و بروز نمودن اطلاعات رانندگان به بهره برداری خواهد رسید.

خوانساریان با بیان اینکه تمامی پیام ها و مشکلات رانندگان از طریق این سامانه قابل ارسال برای سازمان اتوبوسرانی می باشد، اظهار کرد:اقدامات نرم افزاری سامانه به پایان رسیده است و رانندگان از فردا به مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را وارد و تکمیل نمایند،البته این اقدام از طریق حضور در سازمان اتوبوسرانی نیز قابل انجام است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ورامین با اشاره به صدور مجوز رانندگی بر روی اتوبوس برای مالک و راننده کمکی تصریح کرد: پس از گذشت مهلت مقرر با افرادی که اقدام به حمل بدون مجوز مسافر کنند برخورد خواهد شد

گفتنی است آدرس الکترونیک  این سامانه      bus.e-varamin.ir می باشد که پیش بینی می شود تا ٢٢ بهمن ماه امسال به بهره برداری کامل برسد.

خوانساریان در پایان از زحمات دکتر یوسفی فرماندار و مهندس علی حیدریان شهردار ورامین در خصوص همکاری و همراهی با إیجاد سامانه تجمیع اطلاعات رانندگان حمل و نقل عمومی تقدیر و تشکر کرد

گفتنی است این سامانه برای اولین بار در سطح شهرستان ورامین طراحی شده که یکی از أیده های مدیریت تازه کار و جوان سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه بوده و در حال اجرا می باشد

 

نظر شما