به منظور رسیدگی به درخواست ها،مسائل و مشکلات انجام شد؛

دیدار مردمی فرماندار شهرستان ملارد با اهالی روستای قبچاق

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۷:۰۲
کد خبر: ۵۰۲۸۱۲
دیدار مردمی فرماندار شهرستان ملارد با اهالی روستای قبچاق
خطیبی در دیدار خود با مردم اهالی قبچاق ملارد به تقویت ساختار روستائی بعنوان دستور کار دولت تدبیر و امید تاکید کرده و از توزیع عادلانه اعتبارات در برنامه پنج ساله ششم خبر داد .
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد بهمراه معاونین ، بخشداران ، شهرداران و تعدادی از روسای ادارات این شهرستان با حضور در مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای قبچاق ، ضمن دیدار و گفتگو با مردم این روستا ، از نزدیک با مسائل ، مشکلات و خواسته های آنان آشنا شدند .

در ابتدای این نشست صمیمی گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در طی سال گذشته در این روستا توسط امام جماعت این مسجد و یکی از اعضای شورا بیان گردید .

سپس کمبودها ، درخواست ها و مشکلات موجود توسط اهالی و سایر اعضای شورامطرح گردید.  نداشتن سالن و زمین ورزشی . کمبود فضای فرهنگی و کتابخانه ، روشنائی بلوار اصلی روستا ، بازنگری در طرح هادی ، سردرگمی در دریافت انشعابات و درخواست هزینه  کردن سهم 80 درصدی از درآمد حاصل از این روستا که در حریم شهرهای ملارد و صفادشت قرار دارد ، بخشی از این موارد مطرح شده بود . امکان محصور کردن باغات برای حفظ محصولات ، احداث دوربرگردان در جاده چیتگر برای سهولت در دسترسی روستائیان به بخش صفادشت و همچنین ترمیم و بهسازی دو مسیر ورودی روستا از سمت جاده چیتگر و روستای بیدگنه نیز در این جلسه مطرح و مورد تقاضا قرار گرفت .

در ادامه تنی چند از روسای ادارات و دستگاههای خدمات رسان به پاسخگوئی به سوالات طرح شده پرداختند .

نرگس مشعشعی بخشدار مرکزی ملارد هم گزارشی از میزان اعتبارات اختصاص یافته به این روستا از منابع و محل های مختلف ارائه کرد .

 فرماندار شهرستان ملارد در جمع بندی این نشست در سخنانی به جایگاه شوراها در تعیین سرنوشت کشور به دست مردم اشاره کرد و گفت نگاه ویژه دولت یازدهم به روستاها بوده و این موضوع در میزان اختصاص اعتبارات به روستاها در طی این سه سال ملموس و مشهود است .

خطیبی افزود بعد از انقلاب امکانات و خدمات خوبی در روستاها تامین شده اما برای اشتغال روستائیان فکری نشده که همین امر باعث مهاجرت آنان به شهرها گردیده است.

فرماندار ملارد به تقویت ساختار روستائی بعنوان دستور کار دولت تدبیر و امید تاکید کرده و از توزیع عادلانه اعتبارات در برنامه پنج ساله ششم خبر داد . وی خواسته ها و مطالبات مطرح شده را بجا دانسته  و اظهار امیدواری کرد در مهلت مقرر وعده های داده شده عملیاتی و اجرا گردد .

خطیبی به کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز ، استفاده بیش از حد از منابع آب زیر زمینی و معضلات مسکن مهر هم اشاره ای نموده و ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در شهر های ملارد و صفادشت و مسکن مهر را اقدامی موثر برای بهره برداری مجدد  از آب استحصالی از آن برای احیای کشاورزی این منطقه دانست .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیشرو اشاره کرد و مهم ترین و سنگین ترین وظیفه وزارت کشور و زیر مجموعه های آن را برگزاری انتخابات برشمرد .

فرماندار شهرستان ملارد حضور حداکثری مردم ، سلامت در برگزاری و انتخاب افراد سالم و توانمند  توسط مردم را یادآور شد . 

گفتنی است پیش از این نشست ، فرماندار شهرستان ملارد و هیات همراه در منزل شهید محمود شیخلو حاضر و با مادر این شهید بزرگوار دیدن کردند

همچنین، بازدید از سطح روستا ، درمانگاه و ساختمان دهیاری از دیگر بخش های این دیدار مردمی بود .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز