معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

پذیرش بیمار در بیمارستان فرقانی قم آغاز شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۲:۱۲
کد خبر: ۵۰۲۸۸۱
پذیرش بیمار در بیمارستان فرقانی قم آغاز شد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش بیمار در بیمارستان فرقانی قم در آستانه سالروز 19 دی ماه مردم قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا مظفری با اشاره به تکمیل و تجهیز بیمارستان فرقانی قم گفت: خوشبختانه این بیمارستان بعد از 20 سال با همت مسئولان دولت تدبیر و امید و دانشگاه علوم پزشکی قم به اتمام رسید تا افتخاری برای استان قم باشد.

وی بیان داشت: همزمان با اتمام ساخت این بیمارستان تجهیزات بیمارستانی نیز نصب شد و این بیمارستان در 350 تختخواب و با 9 طبقه توسط وزیر بهداشت افتتاح و آماده ارائه خدمات به مردم شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این پروژه مراحل تست را پشت سر گذاشته و گازهای طبی تست و هیچ گونه نشتی در طبقات و اتاق ها وجود نداشته است.

دکتر مظفری بیان داشت: همچنین سیستم هوشمندانه بیمارستان و هواسازها نیز تست نهایی شده و امیدواریم بهترین خدمات را به همشهریان و مردم ارائه کنیم.

وی ادامه داد: همچنین تمامی لوله های گاز شستشو و اقدام نهایی نیز انجام شده و امیدواریم بتوانیم بدون هیچ مشکلی بتوانیم خدمات رسانی کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نیروی مورد نیاز این بیمارستان نیز طی برگزاری آزمون از طریق سایت سنجش مشخص شده که در حال جذب هستند.

دکتر مظفری به سیستم برق بیمارستان اشاره کرد و گفت: یک پست برق مجزا برای این بیمارستان تعریف شده تا بدون هیچ مشکل و دغدغه ای بتوان در خدمت همشهریان و همه مردم ایران در این بیمارستان جنرال بود.

نظر شما