مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

شیراز آماده برگزای افتتاحیه پایتختی جوانان اسلام است

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۳:۴۵
کد خبر: ۵۰۳۰۲۳
شیراز آماده برگزای افتتاحیه پایتختی جوانان اسلام است
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: شهر شیراز آماده برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه پایتختی جوانان جهان اسلام است.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، حیدر علی کامیاب کلانتری در بازدید از دبیرخانه اجرایی پایتختی جوانان جهان اسلام شهر شیراز اظهارداشت: خوشبختانه با همت جوانان خلاق و با مسئولیت سازمان های مردم نهاد ، برنامه های در نظر گرفته شده برای پایتختی جوانان جهان اسلام شهر شیراز به بهترین شکل انجام می شود.
وی ادامه داد: پایتختی جوانان بحث اجرای فراوانی دارد که خود جوانان باید آنها را انجام دهند زیرا که ما برای جوانان توانمند شیرازی  این پایتختی را گرفتیم.
 دبیر پایتختی جوانان جهان اسلام شهر شیراز با تاکید براینکه به منظورموفقیت در برنامه های اجرایی بدنبال تامین منابع و هماهنگی با سایر دستگاهها است، عنوان کرد: خوشبختانه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس همکاری مناسبی درزمینه منابع مالی داشته اند اما برخی دستگاه های دولتی و خصوصی استان به قول های داده شده عمل نکردند.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد:  انجام کارفرهنگی در شهر شیراز  بسیار دشوار است به گونه ای که بسیاری از مدیران بومی همکاری در زمینه پایتختی جوانان جهان اسلام نداشته اند و حتی گفته اند این پایتختی چه سود و دستاوردی برای شهر شیراز دارد!!!!!!
کامیاب ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده توسط جوانان استان فارس تصریح کرد: برگ برنده ما نیروهای انسانی خلاق و ماهر هستند که در یکسال پایتختی ثابت خواهند کرد که ازجوانان کشور ترکیه بسیار فعال تر و توانمندتر هستند.
وی ادامه داد: برنامه های پایتختی جوانان جهان اسلام فقط افتتاحیه نیست و یکسال تلاش مستمربرای موفقیت دراین پایتختی لازم است که به همت جوانان به طور حتم شاهد برگزاری شایسته تمام برنامه ها خواهم بود.
دبیر پایتختی جوانان جهان اسلام شهر شیراز سپس به ایجاد کمپ جوانان به زودی در شهر شیراز اشاره کرد و گفت: بعد از مسکو و استانبول ، شیراز سومین شهری است که کمپ جوانان را راه اندازی میکنند تا بدین وسیله مکانی برای گردهم آیی این قشر مهم وجود داشته باشد.
علی رضایی  دبیر اجرایی پایتختی جوانان جهان اسلام نیز دراین بازدید گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط دبیرخانه ارائه کرد و ابرازداشت: برای برگزاری افتتاحیه پایتختی جوانان جهان اسلام آماده هستیم  و به یاری خدا و باتکمک سازمان های مردم نهاد فاخرترین برنامه را اجرا می کنیم.
نظر شما