امروز شنبه هیجدهم دیماه ۹۵

نمایش «مجردها» برای خبرنگاران برگزار میگردد

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۳:۴۳
کد خبر: ۵۰۳۱۰۶
نمایش «مجردها»  برای خبرنگاران برگزار میگردد
اجرای نمایش طنز مجردها ویژه عکاسان و خبرنگاران امشب ساعت٢٠:٤٥ سالن استاد جمشید مشایخی برگزار می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران نمایش مجردها به کارگردانی حمیدرضا محمدی و بازیگردانی هنرمند ارزشمند کشور مریم آهنگر  تا سی ام دیماه هر شب ساعت ٢٠:٤٥ در سالن استاد جمشید مشایخی ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر جنب داروخانه  در حال اجرا میباشد.

نمایش مجردها

حمیدرضا محمدی کارگردان این نمایش در گفتگو با برنا گفت، نمایش مجردها درباره دو کارمند بنگاه ازدواجی است به نامهای میشل و سیلوی که در میانسالی به سر میبرند و به هم علاقه دارند ولی به دلایلی به هم نمیگویند .

وی افزود، این اثر جذابیت خاصی برای جذب تماشاچی تئاتر دارد. مجردها اولین نمایش نامه ای است که دوید فوئنکینو به رشته تحریر در آورده است.

محمدی گفت با توجه به اینکه متن این داستان بسیار ساده و روان بود در وهله اول برایم مهم بود که بازیگر هایم با متن ارتباط خوبی برقرار کنند.

او ادامه داد، در مورد تک تک دیالوگ ها و نحوه بیان و حس بازیگران در همان ابتدا بسیاردقت به خرج دادم.

نمایش مجردها

مریم آهنگر نیز در خصوص این نمایش اظهار داشت، زمانیکه متن را خواندم احساسم این بود که متن از قابلیت های بسیاری برخوردار است چرا که حرفش دقیقا زبان حال مردم در حال حاضر بود.

وی گفت، در کل این نمایش نمایشی کمدی است و سعی شد تا فضای خارجی اثر حفظ شود و در کنارش دیالوگ ها از جنسی باشد که تماشاگران  آن را بخوبی متوجه شوند

گفتنی است، نمایش مجردها نوشته دیوید فوئنکینو و ترجمه خانم ساناز فلاح فرد میباشد که در سال ۸۷ برای اولین بار ترجمه شد.

تهیه کننده این نمایش توسط حمیدرضا حاج فرج بوده و  بازیگران آن بترتیب مریم آهنگر، حمیدرضا محمدی، مرجان حاجی زاده و  مهراد صوفی میباشد،

همچنین پویا خاندان بعنوان مدیر تولید و مدیر روابط روابط عمومی حضور داشت و دستیار کارگردان مهراد صوفی و منشی صحنه و طراح لباس این نمایش نیز مرجان حاجی زاده میباشد.

نمایش مجردها

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز