مدیر روابط عمومی شهرداری قدس در گفتکو با برنا گفت:

روابط عمومی پل ارتباطی شهرداری و شهروندان است

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۷:۲۷
کد خبر: ۵۰۳۱۵۶
روابط عمومی پل ارتباطی شهرداری و شهروندان است
میثم آل حبیب با اعلام عملکرد هشت ماهه این واحد گفت: روابط عمومی شهرداری پل ارتباطی این نهاد با شهروندان است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، میثم آل حبیب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روابط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا مؤسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است.

وی افزود: سخنرانی در کنفرانس‌ها، کار با رسانه‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه است. فعالیت روابط عمومی چندان مستقیم و ملموس نیست و همین فرق آن باتبلیغات است. کار روابط عمومی می‌تواند برای ساختن روابط تفاهم‌آمیز با کارکنان، مشتریان، سرمایه‌گذاران، رأی‌دهندگان و عموم مردم به کار رود.

آل حبیب عنوان کرد: ما در واحد روابط عمومی شهرداری تلاش می کنیم تا اقدامات تمام سازمان ها و مراکز زیر مجموعه شهرداری را پوشش دهیم تا شهروندان از نزدیک با عملکرد این سازمان مردم نهاد آشنا شوند.

وی افزود: تهیه و تنظیم ۷۷۱ خبر و درج آنها در سایت شهرداری، بررسی و پیگیری اخبار شورا و شهرداری در روزنامه های کثیرالانتشار و آرشیو آنها، ارسال پیامک های مختلف و مورد نیاز و بررسی و گزارش پیامک های رسیده و در صورت نیاز پاسخگویی به آنها و تهیه گزارش تحلیل آن، بروزرسانی سایت به صورت مداوم، پیگیری و هماهنگی برنامه های مناسبت های ملی مذهبی با سازمانها و مناطق، هماهنگی با ادارات جهت اجرای برنامه، تزیین ساختمان های شورا و شهرداری در مناسبت های مختلف، طراحی و نصب بنر و پوسترهای مناسبتی در سطح شهر، پیگیری اجرای مصوبات جلسات شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی، پیگیری و اجرای مصوبات سالهای پیش شورای نامگذاری یا تابلو های تخریب شده، بروز رسانی نقشه و دفتر راهنمایی شهری، پیگیری دریافت گزارش عملکرد واحدها، تصویربرداری از مراسمات برگزار شده، برگزاری نماز جماعت روزانه، برگزاری زیارت عاشورا هفتگی، برگزاری جشن ها و مراسمات مذهبی، پیگیزی و هماهنگی با سازمان ها و مناطق در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی مداوم و همکاری در برگزاری مراسمات و برنامه نهادهای دیگر از اقدامات واحد روابط عمومی شهرداری قدس بوده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز