مدیرکل صداوسیمای لرستان:

وجود رهبری همه نقشه های دشمنان را خنثی کرده است/استقلال سیاسی کشور حاصل تفکر بسیجی است

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۷:۴۱
کد خبر: ۵۰۳۱۵۷
وجود رهبری همه نقشه های دشمنان را خنثی کرده است/استقلال سیاسی کشور حاصل تفکر بسیجی است
بازوند گفت: در این راستا رسانه ها نیز باید با تفکر بسیجی در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ایران فعالیت ک

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمد بازوند صبح امروز در همایش بسیج و رسانه که به مناسبت بزرگداشت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر در خرم‌آباد برگزار شد،گفت: وجود رهبری و ولایت یکی از ویژگی های خاص و مهم انقلاب اسلامی ایران بوده است بیان داشت: رهبری موجب پیروزی و تحولات اساسی در انقلاب اسلامی ایران شد.

بازوند با بیان اینکه امام(ره) با ژرف اندیشی و بصیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاد تصریح کرد: دشمنان انقلاب همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با جنگ تحمیلی، ترورها، کودتاها و ... به دنبال ایجاد مشکلات برای نظام بوده اند اما با وجود رهبری و ولایت همه این توطئه ها خنثی شده است.

وی  با تاکید بر اینکه کشور ایران در طول چهار دهه گذشته مقاطع سختی را پشت سر گذاشته است گفت: نظام سلطه با سردمداری آمریکا و قدرت های سلطه گر همواره با تشکیل اتاق های فکر و موسسات اندیشه ورز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی جزء هشت کشور بزرگ دنیا در بحث انرژی هسته ای است بیان داشت: همچنین پیشرفت های ایران در حوزه علم پزشکی و ... به واسطه تفکر بسیجی و نیروهای بسیجی بوده است.

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جنگ تحمیلی به‌ویژه 6500 شهید لرستانی اظهار داشت: باید یاد و خاطره همه شهدای به‌ویژه شهدای عرصه فرهنگ و هنر و رسانه به خصوص شهید محمود صارمی، غلامرضا رهبر و... را گرامی بداریم.

وی یادآور شد: تشکیل بسیج به‌فرمان امام راحل باعث شد، انقلاب اسلامی را در بخش‌های مختلف بیمه کند و ما هر روز شاهد پیشرفت‌های جامع توسط بسیج هستیم.

 مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: در این چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی برکات بسیج را در همه عرصه‌ها مشاهده می‌کنیم و از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی و با آغاز جنگ تحمیلی بسیجیان تمام‌قد در مقابل حمله استکبار و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

وی افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف حضور داشته و این حضور قطعا تأثیرگذار بوده و در همین مذاکرات هسته‌ای  به برکت خون شهدا به‌ ویژه شهدای هسته‌ای تمام دنیا یک‌طرف مذاکره و ایران یک‌طرف دیگر قرار گرفت.

بازوند یادآور شد: باید گفت این تفکر بسیجی بود که دنیا را پای مذاکره آورد و اگر زندگی‌نامه شهدای هسته‌ای را مطالعه کنیم، درمی‌یابیم که آن‌ها از جنس همین بسیجیان بودند که تحصیلات با عالی و متواضعانه و خاکی در عرصه دیگر توانستند، ایران اسلامی را سربلند کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: استقلال سیاسی کشور حاصل تفکر بسیجی و به برکت خون شهدای انقلاب و بسیجیان است.

لازم به ذکراست، در این مراسم از زحمات فریبرز حاتمی مسؤول پیشین بسیج رسانه در لرستان تقدیر و عبدالرضا کوشکی به عنوان مسؤول جدید معرفی شد.

در ادامه عبدالرضا کوشکی مسؤول بسیج رسانه لرستان برنامه‌های این سازمان را ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز