معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی مسئولیت پذیری اجتماعی

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۵:۳۷
کد خبر: ۵۰۳۲۵۸
برگزاری دوره آموزشی مسئولیت پذیری اجتماعی
امیر جاویدپور از برگزاری دوره آموزشی مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه مدیران ستادی و اجرایی این منطقه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: دوره آموزشی مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه مدیران ستادی و اجرایی منطقه 21 به همت مرکز خدمات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

امیر جاوید پور در خصوص ماهیت و اهمیت برگزاری این دوره آموزشی افزود: اخلاق بر فعالیت انسان ها تأثیر قابل توجهی دارد و لازمه عملکرد مناسب، تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان است. مدیریت ارزش های اخلاقی در محیط کار، موجب مشروعیت اقدامات مدیریتی شده، انسجام و تعادل فرهنگ سازمانی را تقویت می کند، اعتماد در روابط بین افراد و گروه ها را بهبود می‌بخشد و با پیـروی بیشتر از استانداردها، موجب بهبــود کیفیت نحوه خدمات سازمان می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به نقشی که انسان ها در سازمان های امروزی دارند، نوع قضاوت افراد در مورد سازمان و موضوع فعالیت‌شان تأثیر بسیار زیادی در کارایی و اثربخشی آنها و در نتیجه کارایی، اثربخشی و تعالی سازمان دارد.

جاوید پور همچنین در این خصوص تصریح کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی و انجام آن، هم به نفع سازمان است و هم به نفع جامعه؛ به عبارت دیگر استراتژی انجام مسئولیت اجتماعی، یک استراتژی بهره مند از برد دو طرفه است. چرا که سازمان با کمک به حل مشکلات اجتماعی، نهایتابه خود کمک کرده و با صرف هزینه های کوتاه مدت به منافع بلند مدت دست می یابد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ضرورت ایجاد ادبیات نوین در مدیریت شهری، پیمانکاران شهرداری و بنگاههای اقتصادی شهرتهران درراستای کاهش آلام زیست محیطی و آسیبهای اجتماعی و در نهایت کسب رضایت بیشتر شهروندان عنوان کرد.

جاوید پور در پایان خاطرنشان کرد:شهرداری تهران از اولین و پیشرو ترین سازمانها و نهادهایی است که با ورود به مقوله مسئولیت پذیری اجتماعی گام های اساسی در نهادینه کردن آن برداشته است و برگزاری این دوره های آموزشی کمک زیادی به وحدت رویه و آشنایی بیشتر مدیران ستادی و اجرایی با این امر مهم است .

 

نظر شما