جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب فراموش نمی‌شود

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۶:۱۹
کد خبر: ۵۰۳۸۹۰
مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب فراموش نمی‌شود
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: ارتحال مجاهد نستوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی‌(قدس سره) ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام را به حضرت ولی عصر «ارواحنا‌له الفداه» و رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، خانواده محترم و علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت می‌گوئیم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چهره برجسته و روحانی مجاهدی بود که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور مؤثر و چشمگیری داشت و در دوران ممتد و پر محنت مبارزات همراه امام راحل‌(قدس سره) بود و مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها و جانفشانی‌های وی در راه اسلام و انقلاب اسلامی فراموش نخواهد شد.

در پایان این پیام آمده است: آن فقید سعید پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در میدان‌های گوناگون نقش سرنوشت‌سازی در تحکیم مبانی اسلام، ارکان نظام، ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب «مدظله» ایفا کرد و در مدیریت‌های عالی نظام و در خدمت به مردم عزیز آثار ماندگاری از خود بجای گذاشت.

بر روان پاک او درود می‌فرستیم و رحمت و رضوان و غفران الهی برای آن فقید مسألت می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز