فرماندار شهرستان شهریار در پیامی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ ایران، به اریکه مصلحین و نیکوکاران تکیه زد

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۲:۲۰
کد خبر: ۵۰۴۰۴۰
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ ایران، به اریکه مصلحین و نیکوکاران تکیه زد
دکتر سعید ناجی در پیامی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ایشان را مرد روزهای سخت دانست که در تاریخ ایران، به اریکه مصلحین و نیکوکاران تکیه زد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران؛  سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، بیت معظم ایشان و همه آحاد ملت به خصوص مردم شریف شهرستان شهریار تسلیت گفت.

بنا بر این گزارش در بخشی از این پیام آمده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول زندگی گهربار خویش، همواره به وحدت وهمگرایی بین تمام اجزای نظام جمهوری اسلامی ایران تآکید داشت که در این مسیر با صبوری وخویشتن داری از طوفان های هولناک به سلامت عبور کرد ودر نزد ملت بیدار با عزت به دیار مراد خویش سفر کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

پیام دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار

 به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی:

 

انالله و انا الیه راجعون

غروب غمناک مردی که جز به اعتلای کشور نمی اندیشید جامعه اسلامی را در بهت وحیرت فرو برد. حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بزرگ مرد روزهای سخت که به هوشمندی، صبر وصلابت مشهور بود با آسودگی خیال وعزت به دیار باقی شتافت ودر تاریخ ایران به اریکه مصلحین و نیکوکاران تکیه زد.

بدون تردید نقش وعملکرد ایشان در عبور از بحران ها ومدیریت حوادث، به عنوان یک استراتژیست در کرسی های علمی وپژوهشی تجلی خواهد یافت. رویکرد ایشان در رویداها نشان از نگرش واقع گرایی داشت که هرگز آرمانهای خویش و انقلاب را فراموش نکرد و برای توسعه همه جانبه ایران با سخت کوشی و پشتکار از هیچ کوششی دریغ نکرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول زندگی گهربار خویش، همواره به وحدت وهمگرایی بین تمام اجزای نظام جمهوری اسلامی ایران تآکید داشت که در این مسیر با صبوری وخویشتن داری از طوفان های هولناک به سلامت عبور کرد ودر نزد ملت بیدار با عزت به دیار مراد خویش سفر کرد.

 حضورآگاهانه شما مردم در انتخابات دوره پنجم خبرگان رهبری ورأی قابل توجه وچشمگیر به ایشان خاطره ماندگاری است که در تاریخ تحولات سیاسی این شهرستان ثبت شده است. اینجانب این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، بیت معظم ایشان و همه آحاد ملت به خصوص مردم شریف شهرستان شهریار تسلیت عرض می نمایم وبرای ایشان، علو درجات از پروردگار متعال  مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز