معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد

پوشش امدادی اتوبان قم - تهران همزمان با مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۰:۰۷
کد خبر: ۵۰۴۳۱۷
پوشش امدادی اتوبان قم - تهران همزمان با مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی
معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از پوشش امدادی اتوبان قم - تهران محدوده قم تا مرقد امام خمینی(ره) ویژه مراسم خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی فراهانی با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده برای مراسم تدفین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در محورهای منتهی به مرقد امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی لازم از سوی اورژانس کشور انجام شد و بر همین اساس اورژانس قم عهده‌دار پوشش امدادی اتوبان قم ـ تهران محدوده قم تا مرقد امام خمینی(ره) شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای به مناسبت هماهنگی نیروهای مرکز گفت: برنامه‌‌های در نظر گرفته شده از ساعت هفت صبح اجرا می‌شود که بر همین اساس استقرار 6 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در خط قم به تهران و گشت‌زنی دو دستگاه آمبولانس در طول اتوبان در دستور کار است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی لازم در پایگاه‌های دیگر جاده‌ای استان صورت گرفته، این پایگاه‌ها از امشب در آماده‌باش کامل هستند و تا اطلاع ثانوی آماده‌باش آنها ادامه دارد که از جمله آنها می‌توان به پایگاه‌های موجود در محور اراک و کاشان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: به جز قم 25 آمبولانس از شهرهای کاشان، کرج، قزوین، سمنان و مازندران هر یک پنج آمبولانس به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شود تا در صورت نیاز به کارگیری شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز