استاندار تهران اظهار داشت:

آیت الله رفسنجانی مرد مبارز و شناسنامه انقلاب بود

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۳:۱۸
کد خبر: ۵۰۴۴۸۷
آیت الله رفسنجانی مرد مبارز و شناسنامه انقلاب بود
هاشمی گفت: مردم ما همواره در صحنه هایی که نیاز بوده حضور باشکوه داشته اند و علاقمندی خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند و اکنون هم که آیت الله هاشمی رفسنجانی را که شناسنامه انقلاب بودند از دست داده ایم برای وداع آخر حضور باشکوه خواهند داشت
به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، سیدحسین هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد مبارز خستگی ناپذیر و یاور امام (ره ) بودند گفت: رحلت ایشان را به مقام معظم رهبری،ملت ایران و بیت آن مرحوم از صمیم قلب تسلیت می گویم.
 
وی شجاعت در تصمیم گیری برای تصمیمات ماندگار را  ویژگی مهم شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی برشمرد و افزود: در زمان جنگ و در شرایطی که امکانات محدود موجب نا امیدی رزمنده ها می شد در نمازجمعه با صلابت و قدرت امید را در دل مردم تقویت می کرد.
 
هاشمی با تاکید براینکه آیت الله رفسنجانی مرد بحران ها بود، ادامه داد: پس از جنگ و بروز آسیب ها در غرب کشور و صنایع توانست بانک مرکزی را با استفاده از منابع خارجی که برای مجلس آن زمان غیر منتظره بود، اعتبار بخشد.
 
استاندار تهران به راه اندازی پروژه پارس جنوبی و عسلویه در زمان آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازندگی برآمده از آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب توانمندی این پروژه ها شد.
 
وی کلان نگری و پرهیز از نگاه خرد را از ویژگی های مدیریتی در آیت الله رفسنجانی دانست و تاکید کرد: در کابینه ایشان از هر جناحی حضور داشت و به همین دلیل موضوع سازندگی مورد استقبال قرار گرفت.
 
هاشمی ادامه داد: آیت الله رفسنجانی در تصمیم گیری ها با شجاعت وارد می شدند و نگاه آینده محوری داشتند و به دنبال توسعه گرایی ایران همطراز با توسعه دنیا بود.
 
استاندار تهران با بیان خاطراتی از دیدار و ارتباط با آیت الله رفسنجانی گفت: ایشان اقداماتی انجام می دادند که زمینه را برای تصمیم های بزرگ در آینده فراهم می کرد.
 
وی توانمندی قوی آیت الله رفسنجانی در مذاکره را ویژگی بارز ایشان دانست و افزود: همه بر تبحر ایشان در مدیریت مذاکرات که کار هرکسی نیست اتفاق نظر دارند.
 
اتخاذ تصیمات شجاعانه،تفکر صحیح و شناخت زمان از دیگر خصوصیات آیت الله رفسنجانی از دیدگاه استاندار است.
 
استاندار ادامه داد: امیدواریم بتوانیم اقدامات و نکات اثرگذار مدیریتی ایشان را به نسل جوان منتقل کنیم.
 
هاشمی در ادامه سخنانش به برنامه زمان بندی برگزاری مراسم ارتحال آیت الله رفسنجانی اشاره کرد و گفت: مردم ما همواره در صحنه هایی که نیاز بوده حضور باشکوه داشته اند و علاقمندی خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند و مردم ، اکنون هم که آیت الله هاشمی رفسنجانی را که شناسنامه انقلاب بودند از دست داده ایم برای وداع آخر حضور باشکوه خواهند داشت.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز