دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی:

فقدان آیت‌الله هاشمی برای انقلاب ضایعه بزرگی است/ نقش ایشان در مقاطع مختلف انقلاب فراموش ناشدنی است

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۷:۵۳
کد خبر: ۵۰۴۵۴۰
فقدان آیت‌الله هاشمی برای  انقلاب ضایعه بزرگی است/ نقش ایشان در مقاطع مختلف انقلاب فراموش ناشدنی است
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان خراسان جنوبی گفت: فقدان شخصیت مبارز و مجاهد آیت‌الله هاشمی برای دوستنداران انقلاب اسلامی ضایعه بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، امین محمودی نیا اظهار کرد: سوابق ارزشمند و تلاشهای بی‌دریغ آیت‌ الله هاشمی در همراهی با امام راحل تا پیروزی انقلاب اسلامی و بر عهده گرفتن مسئولیت‌های خطیر متعددی در بعد از انقلاب نشانگر آن بود که این شخصیت بزرگ، همواره با نگاهی مجاهدت‌وار به عرصه سیاست می‌نگریست و حتی تا آخرین ساعات عمر خویش نیز در مسیر برنامه‌ریزی و هدایت دستگاه‌های مسؤول در حوزه‌های مختلف در خدمت به نظام اسلامی قرار داشت.

فقدان آیت‌الله هاشمی برای دوستداران انقلاب ضایعه بزرگی است/ نقش ایشان در مقاطع مختلف انقلاب فراموش ناشدنی است

وی عنوان کرد: حضور آیت‌الله هاشمی در تمامی مناصب بعد از انقلاب اسلامی و بعد از رحت امام خمینی (ره) در مسیر خدمت به ملت ایران و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و رحلت ایشان به عنوان یار دیرین امام و رهبری، ضایعه بزرگی برای همه دوستداران انقلاب اسلامی بشمار می‌رود.

عضو کمیته تشکیلات حزب اعتدال و توسعه  با بیان این که دستاوردهای فراوان حیات ایشان بخصوص در زمینه حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی، همراهی با رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف زمانی و ایجاد بسترهای توسعه همه‌جانبه کشور، هرگز از یادها فراموش نخواهد شد، گفت: بر عهده گرفتن مسؤولیت‌های خطیری نظیر ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در دهه پایانی عمرشان نیز بر پایه مقتضیات کشور و در مسیر کمک به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون بود.

محمودی نیا بیان داشت: نقش آیت‌الله هاشمی در حمایت از دولت یازدهم نقشی پدرانه و مدبرانه بود و همیشه نظرات هوشمندانه ایشان در اتخاذ تصمیمات مهم در دولت مورد توجه رئیس جمهور قرار داشت.

وی تلاش برای تحقق اصول مختلف قانون اساسی کشورمان تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بخصوص در تدوین برنامه‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی، برنامه چشم‌انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی و موضوع اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری آیت‌الله هاشمی تا آخرین ساعات عمر شریف‌شان برشمرد و تصریح کرد: در تمامی ادوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) نقش‌های اثرگذار خود را برای نظام ایفا کردند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان خراسان جنوبی از حضور با شکوه مردم ایران در مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله هاشمی به عنوان تصویری منسجم از وحدت ملت ایران و قدرشناسی ایرانیان یاد کرد .

 

نظر شما