معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

زندگی آیت‎الله هاشمی‎رفسنجانی به‎دور از افراط و تفریط بود

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۰۴۵۷۵
زندگی آیت‎الله هاشمی‎رفسنجانی به‎دور از افراط و تفریط بود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: آیت‎الله هاشمی‎رفسنجانی زندگی به‎دور از افراط و تفریط داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ علیرضا یونسی رستمی در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری مازندران، که در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، با تسلیت رحلت آیت‎الله رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ایشان مصداق بارز انسان‌هایی که در دوران زندگی خود منشأ اثر و خیر هستند و پس از مرگ نیز اهمیت وجودی آنها بیشتر نمایان می‎شود.

وی افزود: او تا زمانی که انقلاب اسلامی است، زنده است و همه مجاهدت هایی که برای ایران، اسلام و مردم کشید؛ مصداق بارز اعتدال بود و زندگی به‌دور از افراط و تفریط داشت.

یونسی رستمی با بیان اینکه مردم دیگر از تهمت و برخی از مسائلی که از سوی برخی جریان‎ها نثار هم می‎کنند خسته شده‌اند، گفت: مردم به دنبال زندگی سرشار از وحدت، عفت و دانایی هستند و تلاش آیت‌الله رفسنجانی اینگونه بود که زندگی شایسته‌ای برای همه مردم ایران رقم بخورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: ایشان به رغم سختی هایی فراوانی که کشید و ناملایمتی‎هایی که دید اما همواره به فکر انقلاب و مردم بود و مردم نیز حقیقتاً قدر سرمایه‌های خود را می‌دانند و آنجایی که باید ابراز حضور و وجود پیدا کنند، حضور می‎یابند.

وی بیان کرد: علیرغم همه هجمه‎هایی که به رئیس تشخیص مصلحت نظام وارد شده بود اما دیدیم که با رأی بالایی وارد مجلس خبرگان رهبری شد و این نشان از محبوبیت مردمی او دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز