تاکید معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛

مراسم ترحیم آیت الله رفسنجانی نمادی از وحدت و انسجام باشد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۲:۱۰
کد خبر: ۵۰۴۶۵۴
مراسم ترحیم آیت الله رفسنجانی نمادی از وحدت و انسجام باشد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد:مراسم ترحیم و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی نمادی از وحدت و انسجام بین تمام سلایق باشد.

سید سعید شاهرخی" با عرض تسلیت رحلت آیت اله رفسنجانی ایشان را بزرگ مردی در تاریخ ایران و نظام جمهوری اسلامی دانست  و تاکید کرد:مسئولان و برنامه ریزان مراسم ترحیم و یادبود این مجاهد خستگی ناپذیر و یاردیرین امام (ره) و رهبری با عنایت ویژه به ویژگی های شخصیتی این عالم ربانی بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی در برنامه ها و سخنرانی ها توجه داشته باشند تا به ضد انقلاب فرصت ایجاد شبهه و شکاف در بین اقشار مردم داده نشود.

وی ادامه داد:توجه به نقش ارزنده آیت اله هاشمی رفسنجانی در همراهی با نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقش تاثیرگذاری که ایشان در تصمیم گیری های اساسی نظام ایفا می کرد، محور بحث ها و سخنرانی ها باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: این امر مهم می بایست مورد عنایت و توجه تمامی سلایق و گرایش ها باشد که این عالم فقید تا آخرین لحظه عمر پربرکت خویش با مقام معظم رهبری ارتباط صمیمی داشتند.

شاهرخی ادامه داد: درمراسم داخل فضای دانشگاهها می بایست با برنامه ریزی و مدیریت مدبرانه، به این موارد مهم توجه شود تا نقش مهم و تاثیر گذار این مرد بزرگ و خستگی ناپذیر در همراهی با اهداف نظام و رهبری مورد غفلت قرار نگیرد و مخدوش نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز