درخشش بانوان لرستانی درالمپیاد ورزشی بانوان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی کشور

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۹:۱۰
کد خبر: ۵۰۵۰۷۲
درخشش بانوان لرستانی درالمپیاد ورزشی بانوان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی کشور
المپیاد ورزشی بانوان بازنشسته تامین اجتماعی کشور به مدت سه روز با شرکت ١٠٤ ورزشکار در قالب ٢٤ استان در مجموعه ورزشی کوثر آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،شرکت کنندگان در این المپیاد در پنج رشته تیراندازی، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و دارت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها در رشته تنیس روی میز فاطمه تبریزی از لرستان مقام سوم را کسب کرد وهمچنین مژگان امیدعلی از لرستان نیزدر این دوره از رقابتها مقام های اول رشته دارت را به دست آورد.

علی اصغر بیات رئیس اداره بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه آیین اختتامیه این رقابت ها گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور سه میلیون بازنشسته دارد که از این تعداد حدود ٤٠ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

وی اظهار داشت: سومین المیپاد ورزشی بازنشستگان کشور برگزار شده و امسال برای نخستین بار این المپیاد در بخش بانوان به میزبانی آبادان برگزار شد.

بیات تصریح کرد: این مسابقات در راستای افزایش روحیه، نشاط و سلامتی بانوان برگزار شد.

رئیس اداره بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت:این سازمان و کانون عالی بازنشستگان، به افراد زیر مجموعه خود توجه خاصی دارد و برگزاری این مسابقات نیز می تواند در روحیه آنها تاثیر زیادی داشته باشد.

بیات گفت:با توجه به اینکه برگزاری این المپیادها از سوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور به صورت تصویب شده و مورد تاکید است، سال های آینده نیز این المپیاد ورزشی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز