رییس کمیته مسابقات هیات جودو وکوراش استان:

حضور بیش از ۱۰۰ کوراش کار در رقابتهای انتخابی مردان خراسان رضوی

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۱:۰۲
کد خبر: ۵۰۵۷۸۳
حضور بیش از ۱۰۰ کوراش کار در رقابتهای انتخابی مردان خراسان رضوی
رییس کمیته مسابقات هیات جودو وکوراش خراسان رضوی از حضور بیش از 100 ورزشکار در رقابتهای انتخابی کوراش مردان بزرگسال استان به منظور کسب مجوز حضور در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدجوادنظام الملکی با بیان این خبر گفت: مسابقات انتخابی کوراش مردان استان صبح امروز 24دی ماه در سالن جودو استاد اصغردهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: کوراش کارانی از باشگاه های آینده داران پارس، آستان قدس رضوی، کارگران، مدرسه جودو، امام هادی(ع)، شهید دکترخرمی منطقه فردوسی، شهید وحدتی مشهد و شهرستانهای نیشابور، درگز، فریمان، چناران، گلبهار،قوچان وسرخس در این رقابتها شرکت کردند.

رییس کمیته مسابقات هیات جودو وکوراش خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات وحید جدی از گلبهارو مرتضی رستگار از باشگاه امام هادی(ع) به ترتیب مقام اول ودوم وزن منهای 60 کیلوگرم را کسب کردند، علی ابراهیمی از درگز و سیدعلی حسینی دیگر کوراش کار باشگاه امام هادی (ع) نیز به مقام اول و دوم وزن منهای 66 کیلوگرم دست یافتند.

وی بیان کرد: در وزن منهای 73 کیلوگرم نیز علی رنگانی از باشگاه تختی نیشابور با غلبه بر رستم نیکنام کوراش کار با استعداد باشگاه امام هادی (ع) مشهد به مقام نخست رسید.

وی گفت: امید تزتک جودوکار ملی پوش ارزنده مشهدی باشگاه امام هادی (ع) که اینبار در مسابقات انتخابی کوراش استان شانس خود را محک می زد نیز با برتری در مقابل مصطفی اسکندری از شهرستان قوچان به مقام اول وزن منهای 81 این رقابتها دست پیدا کرد.

نظام الملکی ادامه داد: علی رحیم پور از باشگاه کارگران و سعید نوایی از باشگاه امام هادی (ع) مقام اول و دوم وزن منهای 90 کیلوگرم را بدست آوردند، سجاد علیزاده و مسعود زرندی دیگر کوراش کاران این دوباشگاه شهرستان مشهد نیز در وزن منهای 100 کیلوگرم به ترتیب همین عناوین از آن خود کردند.

وی  خاطر نشان کرد: دیدار فینال وزن فوق سنگین مسابقات انتخابی کوراش استان نیز بین رضا حسن زاده و سعید نوروزی هر دو از باشگاه امام هادی (ع) مشهد برگزار شد که این دو ورزشکار به ترتیب مقام اول و دوم وزن  مثبت 100کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

رییس کمیته مسابقات هیات جودو وکوراش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: نفرات برتر مسابقات امروز مجوز حضور در اردوی تیم استان را بدست آوردند  تا طی چندین جلسه تمرین و پس از مسابقات درون اردویی با نظر کمیته فنی هیات به عنوان نمایندگان استان در روزهای 20و 21بهمن ماه به رقابتهای قهرمانی کشور در چالوس اعزام شوند.

گفتنی است،  رقابتهای قهرمانی کشور در چالوس به نوعی انتخابی تیم ملی برای حضور ملی پوشان در بازیهای آسیایی داخل سالن و مسابقات قهرمانی جهان نیز محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز