سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان :

از تمام ظرفیت ها برای اجرای طرح استعداد یابی ورزشی استفاده می کنیم /رویکرد استعداد یابی وتقویت ورزشهای همگانی درآموزش وپرورش

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۷:۵۸
کد خبر: ۵۰۶۰۴۱
از تمام ظرفیت ها برای  اجرای طرح استعداد یابی ورزشی استفاده می کنیم /رویکرد استعداد یابی وتقویت ورزشهای همگانی درآموزش وپرورش
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در نشست هم اندیشی با مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و روسای هیات های ورزشی از برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در روزهای 27الی 29بهمن ماه سال جاری در شهرستان خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، خدانظر دریکوند با اشاره به مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در اجرای این جشنواره افزود : آموزش و پرورش با رویکرد استعداد یابی و تقویت ورزش های همگانی تلاش می کند تا فرهنگ ورزش و تندرستی را در بین دانش آموزان نهادینه کند .  

دریکوند تاکید کرد : استعدادیابی  مسئله ای مهم و اساسی است که احساس می شود تا کنون در سطح جامعه مغفول مانده و آن طور که بایدو شاید  روی آن تمرکز نشده است .  

 وی تصریح کرد : اگر کار استعدادیابی به درستی صورت گیرد ، شناسایی و هدایت استعداد های ورزشی برای حضور در میادین ملی و بین المللی و تقویت ورزش قهرمانی آسان تر خواهد بود .

دریکوند در ادامه بر این نکته تاکید کرد که آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا این طرح به خوبی اجرا شود .

وی در ادامه تاکید کرد : اداره کل ورزش  و جوانان باید برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشد تا دانش آموزان در این 3روز به راحتی در این جشنواره شرکت کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز