معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد

مشارکت حداکثری دستگاه‌های دولتی در تأمین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۰۶۱۴۷
مشارکت حداکثری دستگاه‌های دولتی در تأمین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان بر ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه‌های دولتی در فراهم کردن زیرساخت‌های برگزاری انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: با وجود برخی جفاهایی که در حق این بزرگ مرد انقلاب اسلامی شد، ایشان هرگز عرصه‌ خدمت را ترک نکرد و این باید الگویی برای همه‌ی علاقمندان به نظام باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات بستر قانونی برای مشارکت جمعی مردم است افزود: همه‌ مسوولان ستاد انتخابات استان باید اهتمام جدی برای برگزاری انتخابات باشکوه داشته باشند.

جمالی حضور و فعالیت گرایش‌های مختلف در انتخابات را سرمایه‌ی اجتماعی نظام دانست و گفت: در راستای مشارکت حداکثری مردم بایستی از همه‌ ظرفیت‌ها از جمله سازمان‌های مردم نهاد بهره ببریم.

معاون استاندار قم رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تکیه به اصول قانونی و جدیت در اجرای قانون بایستی در همه‌ مراحل برگزاری انتخابات مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم خاطرنشان کرد: همه‌ دستگاه‌های دولتی بایستی مشارکت حداکثری در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد مهم ملی داشته باشند.

جمالی همچنین با اشاره به تجربیات کسب شده از انتخابات گذشته، بررسی نقاط ضعف و قوت و نیز نیازسنجی کمیته‌های ذیل ستاد و ارسال آن‌ها به دبیرخانه‌ی ستاد را خواستار شد.

نظر شما