مدیر عامل سازمان آتش نشان قدس گفت:

آتش سوزی بزرگ، محوطه یک هکتاری دپو محصولات صنعتی در شهر قدس

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۱:۵۳
کد خبر: ۵۰۶۳۵۶
آتش سوزی بزرگ، محوطه یک هکتاری دپو محصولات صنعتی در شهر قدس
رزاقی در خصوص آتش سوزی بزرگ در قدس گفت: به لحاظ گستردگی حریق و وجود فوم در محل از آتش نشانی شهریار هم درخواست خودروی پشتیبانی گردید که در محل حاضر شدند.

به گزارش خبر گزاری برنا ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی قدس اظهار داشت  طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 حریق وسیع در بلوار شهید کلهر  خیابان سنگ فروشان، گزارش گردید.

  رزاقی در این خصوص گفت:پس از دریافت پیام از طریق سامانه 125 بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه چهار با خودرو سنگین   به محل حریق واقع در خیابان سنگ فروشان  اعزام که با مشاهد حجم عظیمی از دود و آتش، روبرو، شده که با شروع  عملیات اطفاء حریق درخواست کمک کرده که نیروهای عملیاتی ایستگاه 1به همراه دو دستگاه خودرو ی سنگین ،یک تانکر پشتیبانی به محل اعزام و اقدام به اطفاء حریق  کرد.

 مدیر عامل سازمان افزود:به لحاظ گستردگی حریق و وجود فوم در محل از آتش نشانی  شهریار هم درخواست خودروی پشتیبانی گردید که در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: نیروها پس از شناسایی دقیق و با استفاده از خودرو های عملیاتی و همچنین لودر اقدام به جداسازی آتش شد تا از سرایت آن به سایر محل ها جلوگیری شود.

مدیر عامل سازمان یاد آور شد: نیروهای عملیاتی پس از دو ساعت 20 دقیقه موفق شدند حریق را اطفاء و از سرایت آن به سایر کارگاهای مجاور و وسایل موجود جلوگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز