مدیر کل پست استان لرستان خبرداد:

پروژه ملی G-NAF از هفته آینده در استان لرستان اجرایی می شود/پروژه ملی G-NAF از اولویت های اقتصاد مقاومتی در استان است

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵:۱۸
کد خبر: ۵۰۶۶۳۵
پروژه ملی G-NAF از هفته آینده در استان لرستان اجرایی می شود/پروژه ملی G-NAF از اولویت های اقتصاد مقاومتی در استان  است
با آدرس دهی واحد، تمام دستگاه ها برای برنامه ریزی خود در کمترین فاصله زمانی،به ساده ترین مکان ممکن دسترسی پیدا می کنند .

به گزارش  خبرگزاری برنا لرستان ،مدیر کل پست استان لرستان  عنوان کرد: در اغلب دستگاه های مکان محور آدرس دهی متنوع در بانک های اطلاعاتی ثبت و ضبط شده است که کار سرویس دهی را گاها با مشکل مواجه میکند

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که شرکت پست به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در کشور آغاز کرده است پروژه ملی جی نف است که با اجرای آن میتوانیم آدرس دهی واحدی داشته باشیم .

سلیمانی گفت: با آدرس دهی واحد تمام دستگاه ها برای برنامه ریزی خود در کمترین فاصله زمانی، ساده ترین و سخت ترین مکان ممکن دسترسی پیدا می کنند .

وی تصریح کرد: سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی مصوب و برای اجرا به وزارت فناوری اطلاعات و پست ابلاغ شد .

مدیر کل پست استان لرستان خاطر نشان کرد: از آنجا که استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است مسئولان ارشد استان پیشنهاد دادند که استان لرستان در این پروژه نیز به عنوان پایلوت انتخاب شود که خوشبختانه با این پیشنهاد موافقت شد .

وی اظهارداشت: برای موافقت اجرای این پروژه در استان شرط ان تهیه نقشه یک دوم هزارم بود که خوشبختانه این نقشه با همکاری شهرداری تهیه شد و در اختیار تهران گذاشته شد .

سلیمانی با بیان اینکه پروژه ملی جی نف از هفته آینده در استان لرستان اجرایی می شود، افزود: هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از بحث فهرست برداری مکانی انجام شده است و هشت پیمانکار جدید شروع به کار کرده اند .

وی عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این پروژه ۸۴ درصد از کار نقطه گذاری در استان لرستان انجام شده است

مدیر کل پست استان لرستان بیان کرد: پروژه ملی جی نف یکی از ۱۲ بانک اطلاعاتی تاثیر گذار در اجرای دولت الکترونیک است .

 

نظر شما