مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان :

در بحث جمع آوری زکات در لرستان از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۴:۰۵
کد خبر: ۵۰۶۸۵۸
در بحث جمع آوری زکات در لرستان از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم
محمدی فارسانی افزود:در بحث جمع آوری زکات در لرستان از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم ویکی از برنامه های در دستور ،ساماندهی کار جمع آوری و توزیع زکات در لرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت:   ۷۲ میلیارد ریال زکات در این استان طی امسال پرداخت شده است.

وی که امروز در جلسه شورای زکات استان لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب تصریح کرد:  بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته میزان زکات جمع آوری شده لرستان طی امسال باید هشت میلیارد تومان باشدکه  تا کنون از این میزان ۷۲ میلیارد ریال به تحقق رسیده است.

محمدی فارسانی افزود:در بحث جمع آوری زکات در لرستان از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم  ویکی از برنامه های در دستور ،ساماندهی کار جمع آوری و توزیع زکات در لرستان است.

وی  استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در شهرستان ها برای جمع آوری زکاترا مهم برشمرد وگفت: استان لرستان در زمینه جمع آوری زکات طی امسال رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

این مسئول یادآورشد:  استفاده از ظرفتیت معادل سازی زکات در لرستان  مهم وضروری  است

محمدی فارسانی در پایان ابراز امیدواری کرد این اقدام در استان عملیاتی شود تا زمینه اجرای پروژه های عمرانی، تامین مسکن محرومان و نیازمندان، جهیزیه نیازمندان، فقر زدایی در استان فراهم گردد.

نظر شما