مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

شهرداری در توسعه فرهنگی شهر نقش اساسی دارد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۶:۰۵:۲۳
کد خبر: ۵۰۷۳۳۳
شهرداری در توسعه فرهنگی شهر نقش اساسی دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز شهرداری مشهد در توسعه فرهنگی شهر نقش بسیار مهم و اساسی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید سعید سرابی در نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که در هتل آرمان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اتاق گفت‌ و گو اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با ابتکار شخص استاندار خراسان رضوی و تعاملات فرهنگی و هنری خوبی در این اتاق شکل گرفته است.

وی بیان کرد: افتتاحیه پایتخت فرهنگی جهان اسلام در روزهای ٤ تا ٦ بهمن در مشهد برگزار می‌شود و امیدواریم در این سال به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.

سرابی تصریح کرد: امروز شهرداری مشهد در توسعه فرهنگی نقش بسیار مهم و اساسی دارد و این جلسه نیز با حضور شهردار مشهد و معاون فرهنگی شهرداری برای بررسی دغدغه‌های هنرمندان مشهدی در این حوزه برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان رضوی در حوزه تئاتر پیشرفت بسیار چشم‌گیر داشته، عنوان کرد: امسال ٨ تئاتر استان در جشنواره فجر حضور دارد و این پیشرفت مورد توجه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: امید است شاهد برگزاری جلسات منظم و مستمر با حضور هنرمندان و مسئولین استان برای رفع مشکلات آنان باشیم .

 

در ادامه این نشست اصحاب فرهنگ هنر به بیان دغدغه ها و مشکلات پیش روی خود از جمله عوارض شهرداری، عدم حمایت شهرداری از هنرمندان، کمک به اجراهای عمومی تاترشهر، نبود خانه شعر و ادب و.... پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز