معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری:

کارفرمایان و کارگران دو بخش مکمل در امر تولید و پیشرفت هستند

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۲:۴۱
کد خبر: ۵۰۷۶۰۲
کارفرمایان و کارگران دو بخش مکمل در امر تولید و پیشرفت هستند
هادی تمهیدی رئیس کمیسیون کارگری شهرستان ری رابطه بین کارفرمایان و کارگران را دو بخش مهم و اساسی در امر تولید و پیشرفت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، با حضور هادی تمهیدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری جلسه کمیسیون کارگری در سالن خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

تمهیدی رابطه بین کارفرمایان و کارگران را رابطه ای همدلانه دانست و تاکید کرد:کارفرمایان و کارگران نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند و تعامل و همدلی بین آنها حل بسیاری از مشکلات خواهد بود.

وی افزود:کارفرمایان باید به حق و حقوق کارگران احترام گذاشته و آن را تامین کنند و از سوی دیگر کارگران نیز باید با همیت و پشتکار زمینه‌ساز پیشرفت واحد اقتصادی که در آن مشغول به کار هستند شوند و اگر هر کدام از این دو بخش اگر به هر دلیل در ایفای نقشی که به عهده دارد، نقصانی رخ دهد، در عمران و آبادانی کشور خلل و وقفه ایجاد می شود.

رئیس کمیسون کارگری با توجه به نزدیک شدن پایان سال و عیدنورز گفت: ضرورت پرداخت به موقع حقوق و پاداش کارگران در پایان سال از اولویت های مهم کارفرمایان باشد و از مدیران واحدهای تولیدی میخواهیم که در مورد پرداخت حقوق و مزایای کارگران اهتمام و جدیتی ویژه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز