مدیر کل ورزش و جوانان لرستان :

برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد در استان /برگزاری مجمع انتخاباتی نقطه عطفی در تاریخ جوانان را رقم خواهدزد

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۵۰۷۶۹۲
برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد در استان /برگزاری مجمع انتخاباتی نقطه عطفی در تاریخ جوانان را رقم خواهدزد
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد در استان خبرداد
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان درنشست تخصصی ستاد انتخابات سازمانهای مردم نهاد گفت: برای اولین بار در سطح استان و کشور قرار است مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد برگزارشد.
علی یاور عزیزپور ایجاد تشکل های اجتماعی را فرصت مناسبی برای تصمیم گیری های بهتر در چارچوب قوانین دانست و گفت: برگزاری مجمع انتخاباتی نقطه عطفی در تاریخ جوانان رقم خواهدزد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: با توجه به اینکه این اقدام در راستای توانمندی و هویت بخشی به نظام کارآمد و تربیت جوانان نخبه در کشور اجرا خواهدشد، تلاش خواهیم این مجمع به بهترین شکل ممکن در استان اجرا شود.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل نیز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد لرستان را روز 5 شنبه ساعت 9 صبح در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: 24 نفر برای حضور در این مجمع کاندید هستند که 7 نفر آنها به عنوان عضو اصلی و 2 نفر عوض بدل انتخاب خواهدشد.
سیروس حسنوند در ادامه بااشاره به اینکه اواخر بهمن ماه انتخابات مجمع ملی جوانان کشور نیز برگزار خواهد شد گفت: منتخبین لرستان در آن مجمع می توانند کاندید شوند.
مسئول حراست اداره کل نیز این اقدام را یک اقدام نو در سطح کشوردانست و گفت: درست است که این مجمع انتخاباتی در حوزه جوانان برای اولین بار اتفاق می افتد ولی دستکاه ما در حوزه ورزش تجربه برگزاری مجامع انتخاباتی را داشته و جای هیچ نگرانی نیست .
مجید زهره ای در پایان بااشاره به اینکه اداره کل با برگزاری مجامع بدون حاشیه عجین شده است ، قول دادکه مجمع انتخاباتی سمن ها نیز بدون حاشیه و دغدغه برگزارشود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز