فرمانده انتظامی استان لرستان:

لزوم بالابردن دانش و مفاهیم ترافیک و رانندگی با آموزش صحیح/نیاز امروز مردم تواضع پلیس است

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۴:۵۱
کد خبر: ۵۰۷۷۰۷
لزوم بالابردن دانش و مفاهیم ترافیک و رانندگی با آموزش صحیح/نیاز امروز مردم  تواضع پلیس است
فرمانده انتظامی استان لرستان ، ارتقاء فرهنگ و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را از اعمال قانون و صدور برگ جریمه از سوی پلیس کارسازتر دانست و گفت : نیاز است با آموزش صحیح ، دانش و مفاهیم ترافیک و رانندگی را بالا برد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، سردار " محمد قنبری " در دوره آموزشی مدیران اجرائی پلیس راهور استان، با اشاره به این که مهمترین امنیت ، امنیت جانی افراد است و ما با تلاش مضاعف و مخلصانه به شهروندان نمی گذاریم که امنیت جانی مردم به خطر بیفتد، گفت : طی پنج سال گذشته در سطح استان کاهش چشمگیر تلفات جاده ای داشته ایم .

وی کاهش تلفات جاده ای را مرهون تلاش و همکاری مردم و شهروندان با پلیس دانست و افزود : پلیس راهور خدمات بسیار زیادی در جهت فرهنگ سازی ترافیک و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به مردم ارائه کرده است .

سردار قنبری در ادامه با بیان این که مردم ، ولی نعمت ما هستند تصریح کرد : نیاز امروز مردم ، تواضع پلیس است لذا ما وظیفه داریم متواضعانه با مردم برخورد کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان پلیس را ، راهنمای مردم برشمرد و خاطر نشان کرد : پلیس راهور باید در جهت ارتقاء فرهنگ اجتماعی از سعه صدر و سلامت روحی و روانی بسیار بالایی برخوردار باشد .

وی ارتقاء فرهنگ و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را ، از اعمال قانون و صدور برگ جریمه از سوی پلیس کارسازتر دانست و گفت : نیاز است با آموزش ، دانش و مفاهیم ترافیک فرهنگ راهنمایی و رانندگی را بالا ببریم ، چرا که هدف ما این است که در آینده نیازی به صدور برگ جریمه نداشته باشیم .

سردار قنبری با اشاره به این که در جهت اعمال قانون بایستی ساعت و زمان و مکان را در نظر بگیریم گفت : در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، رفتار، حرکات و برخورد ماموران تاثیر گذار است .

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این که همه دستگاه ها ، مجریان ترویج فرهنگ رانندگی در جامعه محسوب می شوند ، گفت: از مسئولان استانی انتظار داریم بیش از پیش پلیس را در این زمینه یاری دهند .

وی در ادامه با تاکید بر این که پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از پلیس های تخصصی است که بیشترین ارتباط با مردم را دارد بیان داشت : نحوه ارتباط گفتاری و توجیه متخلفان توسط ماموران به هنگام اعمال قانون، نقش موثری دارد .

سردار قنبری هدف از برگزاری دوره آموزشی را، تسریع و دقت درانجام ماموریت های محوله و برخورد خوب با مردم و نحوه رفتار و کارکرد پلیس استان برشمرد و گفت: در این دوره یک روزه از اساتید فن رفتاری و روانشناسی استان در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین رعایت حقوق شهروندی دعوت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز