معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

موفقیت در ورزش قهرمانی مستلزم استعدادیابی همگانی است

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۰۷۸۶۹
موفقیت در ورزش قهرمانی مستلزم استعدادیابی همگانی است
عباس علایی مقدم عنوان کرد: موفقیت در زمینه قهرمانی مستلزم استعدادیابی همگانی در عرصه ورزش می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عباس علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین در حاشیه برگزاری طرح استعدادیابی ورزشی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری برنا اظهار کرد: برگزاری طرح استعدادیابی علاوه بر تزریق نشاط اجتماعی به شناسایی افراد مستعد هم کمک می کند چراکه لازمه موفقیت در عرصه قهرمانی توجه به ورزش همگانی و استعدادیابی در این زمینه است.

علایی مقدم درباره این طرح توضیح داد: جشنواره استعدادیابی در آیتم های مختلف روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان های استان پیگیری می شود که در این راستا استعدادیابان قزوینی علاوه بر شهرستان قزوین در شهرستان های دیگر نیز جهت استعدادیابی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این طرح کشوری توسط حوزه استعدادیابی و قهرمانی و همگانی وزارت ورزش ابداع شده که به فراخور هر استان در رشته های آمایشی برگزار می شود که درصدد ادامه این کار در رشته های آمایشی دیگر هستیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین به تاثیر استعدادیابی در پرورش قهرمانان هم اشاره کرد و گفت: بی شک این طرح در راه قهرمانی نقش اساسی دارد و کشف و پرورش استعدادها باعث بروز و ظهور قهرمانان نامی می شود.

علایی مقدم با بیان اینکه رشته هایی که در آنها استعدادیابی انجام می شود دارای جایگاه هستند خاطرنشان کرد: باتوجه به حضور جمعیتی بالغ بر 4000نفر در مراسم افتتاحیه امیدواریم در روزهای برگزاری طرح نیز استقبال خوبی به عمل آید و در نهایت شاهد خروجی خوبی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز