معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۷:۳۳
کد خبر: ۵۰۷۹۰۷
مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می شود
مهران قاسمی گفت: مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد جوانان برای معرفی نمایندگان این سازمان ها در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین درباره مهم ترین اهداف برگزاری این انتخابات اظهار کرد: این انتخابات با هدف تعیین نمایندگان جوانان، تقویت سازمان های مردم نهاد، ساماندهی ستاد و رسیدگی به مطالبات جوانان از طریق خود آنها با حضور کاندیداها برگزار خواهد شد.

قاسمی توضیح داد: در این انتخابات با رای اعضا 9نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر هم عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این انتخابات دو نفر از هر سازمان مردم نهاد حضور خواهند داشت که علاوه بر انتخاب اعضای اصلی و علی البدل استان قزوین دو نماینده نیز به مجمع ملی جوانان که به نوعی مجلس جوانان محسوب می شود راه پیدا خواهند کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: هم اکنون 60 سازمان مردم نهاد در استان قزوین فعالیت دارند که باید برای ساماندهی آنها اقدام کرد.

قاسمی بزرگترین مشکل سازمان های مردم نهاد را عدم وجود اعتقاد و اعتماد لازم نسبت به آنها در دستگاه های اجرایی عنوان و خاطرنشان کرد: سمن ها هم اکنون به عنوان یک سازمان رسمی مورد پذیرش همگان قرار گرفته که لازم است مدیران دستگاه های اجرایی نیز نگاه گسترده تری نسبت به این سازمان ها داشته باشند و از طرفی هم از جوانان توسط دولت در اداره کشور استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز