سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز خبر داد:

برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی نیایش در محمدیه

۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۰۸۱۵۱
برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی نیایش در محمدیه
محمد صمدی از برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی نیایش همزمان با ایام الله دهه فجر در محمدیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد صمدی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز با اعلام این خبر گفت: چهارمین جشنواره موسیقی نیایش به مناسبت ایام الله دهه فجر در مجتمع فرهنگی و هنری نیایش محمدیه با حضور اهالی موسیقی برگزار می شود.

صمدی عنوان کرد: ٢آذرماه سال جاری فراخوان این جشنواره منتشر شد و علاقه مندان تا ١٥دی ماه به صورت اینترنتی و حضوری جهت شرکت در آن ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: نمایشگاه موسیقی نیایش ١٤بهمن ماه افتتاح می شود و ١٨بهمن ماه نیز تاریخ اختتامیه و اهدا جوایز به برگزیدگان این جشنواره خواهد بود .

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: در چهارمین جشنواره موسیقی نیایش ١٠گروه در قسمت گروه نوازی در بخش های کوبه ای، مقامی، زهی و ایرانی و ٢٠٠نفر در قسمت تک نوازی در بخش های ویلن، آواز، تنبک، سه تار، تار، دف، تنبور، سنتور، پیانو، هارمونیکا، گیتار، عود و ٨نفر نیز در قسمت دونوازی با هم به رقابت می پردازند.

صمدی افزود: این جشنواره به صورت شهرستانی برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه با استقبال هنرمندان موسیقی استان رو به رو شد و شرکت کننده هایی از استان و حتی خارج از استان هم در آن حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز